Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie lucrari de constructie a Centrului ASTRA pentru patrimoniu


Anunt de participare numarul 81170/29.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL NATIONAL MUZEALASTRA
Adresa postala: PIATA MICA, NR.11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550182, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Turean, Tel.0269 218195, Email: [email protected], Fax: 0269 218060, Adresa internet (URL): www.muzeulastra.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie lucrari de constructie a Centrului ASTRA pentru patrimoniu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Muzeul in Aer Liber din Dumbrava Sibiului, Calea Rasinari FN, Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire Centru ASTRA pentru patrimoniu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de executie a Centrului ASTRA pentru patrimoniu
Valoarea estimata fara TVA: 5, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.08.2009 pana la 17.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 100.000 lei, constituita conform documentatiei de atribuireGarantie de buna executie 7% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul proiectului MFSEE RO 0029
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea la prevederile art. 181 din OUG 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice)
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) vizate si inregistrate de organele competente.
Informatii generaleCifra medie de afaceri pentru ultimii trei ani (2006, 2007, 2008), care trebuie sa fie de minim 1.500.000 euro (la cursul mediu anual stabilit de BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pentru ultimii trei ani (2006, 2007, 2008), care trebuie sa fie de minim 1.500.000 euro (la cursul mediu anual stabilit de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Fisa experienta similara (in ultimii 5 ani)
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
Informatii privind personalulCopie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001 sau echivalentCopie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardul SR EN ISO 14001 sau echivalentCopie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS18001 sau echivalent.
Certificatele solicitate vor fi pentru domeniile: lucrari de constructii civile, industriale si agricole, inclusiv instalatiile aferente, lucrari de consolidare si restaurare de monumente istorice, inclusiv instalatiile aferente si lucrari de constructii drumuri si autostrazi, valabile la data deschiderii ofertelor.
Autorizarea firmei privind desfasurarea lucrarilor in domeniul protejarii monumentelor istorice eliberata de MCCPN - OCPI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Plafonul valoric aferent experienteisimilare trebuie sa fie cel putin egal cu 800.000 euro, in situatia in care este compus prin insumarea a maxim 2 lucrari, sau 500.000 euro, in situatia in care acesta este compus dintr-o singura lucrare (valori fara TVA).1.Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii urmatoarelor masini, utilaje, echipamente: - autobasculante 16 to;
- autocamioane;
-autogreder;
-cilindru compactor;
-autobetoniera;
-autopompa;
-schela metalica autoridicatoare;
-incarcator frontal;
-buldoexcavator;
-automacara pe pneuri;
-bob elevator;
-aparate de sudura;
-vibratoare2. Ofertantul va face dovada ca dispune de un atelier de prefabricate si statie de betoane prin prezentarea actelor de proprietate a atelierului de prefabricate si a statiei de betoane sau prin prezentarea unui antecontract incheiat cu un furnizor de betoane si/sau prefabricate.3.Ofertantul va face dovada ca detine un laborator de incercari de gradul II sau un contract incheiat cu un astfel de laborator.Informatii privind numarul mediu al personalului in ultimii 3 ani, informatii referitoare la numarul si pregatirea cadrelor de conducere si personalul tehnic si de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor.Personalul propus pentru administrarea si executia contractului trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Coordonator proiect inginer de constructii cu o vechime in domeniu de minim 10 ani. Se va prezenta CV.- Responsabil tehnic cu executia Se va prezenta CV, atestatul RTE in domeniul constructii civile, industriale si agrozootehnice valabil la data deschiderii ofertei si copie dupa contractul de munca vizat de ITM.- Responsabil cu asigurarea (AQ) si controlul calitatii lucrarilor (CQ) in domeniile: constructii industriale si agricole (cat. de importanta A + B) si instalatii aferente constructiilor. Se va prezenta CV, atestatul AQ si CQ - emis de un organ competent in domeniu, valabil la data deschiderii ofertei si copie dupa contractul de munca vizat de ITM.- Responsabil protectia muncii, apararea civila si situatii de urgenta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2009 10:00
Locul: Sibiu, Piata Mica nr. 11, biblioteca mansarda
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor;Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Contract finantat prin fonduri nerambursabile MFSEE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Email: [email protected], Fax: 0258810286, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. ART. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Complexul National Muzeal ASTRA Sibiu
Adresa postala: Piata Mica nr 11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550182, Romania, Tel.0269218195, Email: [email protected], Fax: 0269218060, Adresa internet (URL): www.muzeulastra.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2009 19:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer