Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE LUCRARI DE CONSTRUCTII NOI, LUCRARI DE REPARATII LA CONSTRUCTII, INTALATII TERMICE, INSTALATII ELECTRICE, INSTALATII SANITARE SI ALTE LUCRARI DE REPARATII PENTRU LOCATIILE DIN SUBORDINEA DGASPC SECTOR 6


Anunt de participare numarul 134133/22.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Adresa postala: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII SI MONITORIZARE CONTRACTE, Tel. +40 217457004, In atentia: GEORGIANA PREDA, Email: [email protected], Fax: +40 217457004, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE LUCRARI DE CONSTRUCTII NOI, LUCRARI DE REPARATII LA CONSTRUCTII, INTALATII TERMICE, INSTALATII ELECTRICE, INSTALATII SANITARE SI ALTE LUCRARI DE REPARATII PENTRU LOCATIILE DIN SUBORDINEA DGASPC SECTOR 6
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: UNITATILE DIN SUBORDINEA DGASPC SECTOR 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 6 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 27, 444, 667.22 si 137, 224, 667.22RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE LUCRARI DE CONSTRUCTII NOI, LUCRARI DE REPARATII LA CONSTRUCTII, INTALATII TERMICE, INSTALATII ELECTRICE, INSTALATII SANITARE SI ALTE LUCRARI DE REPARATII PENTRU LOCATIILE DIN SUBORDINEA DGASPC SECTOR 6
ACORDUL CADRU SE VA INCHEIA CU UN NUMAR DE 6 (SASE) OPERATORI ECONOMICI PE O PERIOADA DE 4 (PATRU) ANI DE ZILE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215210-2 - Lucrari de constructii de adaposturi si centre de primire cu caracter social (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE LUCRARI DE CONSTRUCTII NOI, LUCRARI DE REPARATII LA CONSTRUCTII, INTALATII TERMICE, INSTALATII ELECTRICE, INSTALATII SANITARE SI ALTE LUCRARI DE REPARATII PENTRU LOCATIILE DIN SUBORDINEA DGASPC SECTOR 6, CONFORM SPECIFICATIILOR DIN CAIETUL DE SARCINIVALOAREA MINIMA ESTIMATA A ACORDULUI CADRU: 27.444.667, 22 RON
VALOAREA MAXIMA ETIMATA A ACORDULUI CADRU: 137.224.667, 22 RONVALOAREA MINIMA ESTIMATA A UNUI CONTRACT SUBSECVENT: 10.000 RON
VALOAREA MAXIMA ESTIMATA A UNUI CONTRACT SUBSECVENT: 7.976.871, 46 RON
Valoarea estimata fara TVA: intre 27, 444, 667.22 si 137, 224, 667.22RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIADE PARTICIPARE SE CONSTITUIE IN CF CU ART. 86, 87 DIN H.G. 925/2006. IN CAZUL DEPUNERII UNEI CONTESTATII, DACA CNSC RESPINGE CONTESTATIA DEPUSA, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA RETINE DIN GARANTIA DE PARTICIPARE IN CF CU ART. 278-1, LIT d DIN OUG 34/2006 SUMA DE 12.712, 24 RON. CONSTITUIREA GARANTIEI DE PARTICIPARE SE VA FACE IN CONTUL TREZORERIEI SECTOR 6 RO34TREZ7065006XXX004174, CUI 17300924. PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 90 DE ZILE CALENDARISTICE DE LA TERMENUL LIMITA DE PRIMIRE A OFERTELOR. CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 548.898, 67 RON. IN CAZUL CONSTITUIRII GARANTIEI DE PARTICIPARE PRIN SCRISOARE BANCARA SE VA COMPLETA FORMULARUL ANEXAT. GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA RESTITUI IN CF CU ART 88 DIN HG 925/2006. GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA DEPUNE DE CATRE OPERATORII ECONOMICI IN CEA DE A DOUA ETAPA A PROCEDURII, ULTERIOR TRIMITERII INVITATIILOR DE PARTICIPARE, DUPA FINALIZAREA PRIMEI ETAPE DE PRESELECTIE A CANDIDATURILOR, PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR TEHNICE SI FINANCIARE. IN CAZUL UNEI OFERTE COMUNE CASTIGATOARE, GRUPUL DE OPERATORI ECONOMICI VA PREZENTA ACORDUL DE ASOCIERE FARA INSA A LEGALIZA ACEASTA ASOCIERE. INAINTE DE INCHEIEREA ACORDULUI CADRU, GRUPUL DE OPERATORI ECONOMICI VA PREZENTA DOVADA LEGALIZARII ASOCIERII.formularul F9 Garantia de buna executie se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu contractul de executie de lucrari, conform formularului anexat. Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform HG 925/2006 cu modificarile si completarile ultrioare.Se vor avea in vedere si prevederile HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere, privind eligibilitatea-Formular F1.1, in original.
2. Cazierul judiciar al societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.
3. Cazierul judiciar al administratorului societatii, in original, copie legalizata copie lizibila ?conform cu originalul.
4. Prezentarea ?Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta? , conform Ordinului 314/2010. Formularul B
Pentrupersoane juridicestraine: Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.
NOTA
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F1.2 .
Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta /inregistrarea la autoritatile abilitate din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.
Toate certificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
NOTA: In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
Declara?ia privind neincadrarea in art. 69^.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Marius Lacatus- Director General
Gabriela Schmutzer ? Director General Adjunct
Georgiana Preda ? Sef Serviciu Achizitii si Monitorizare ContracteCertificate conform art. 182 din OUG 34/2006 Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor
Candidaturile depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta /inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular F 14.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Deasemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.NOTA
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila:
a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;
b)sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;
c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;
Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: 1. asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau2. care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau3. care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept Certificatul constatator elib de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment. Certif se prez in orig/copie cf cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii of. In etapa eval ofertelor aut contract, solicita ofertantului clasat loc I, inainte de transmiterea comunicarii priv rezult procedurii de atribuire, sa prez pt conformitate doc in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bil contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 si 30.06.2011 vizate si inreg de org compet, semnate si stamp pt conformit cu orig. In caz asoc ac doc va fi prezentat de fiec mb al asocierii.Pentrupersoane juridicestraine: Prezentarea bilantului contabil sau extrase de bilant pentru anul 2009, 2010 si 2011, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul (individual sau asociere, caz in car fiecare asociat va prezenta aceste documente), vizate si inregistrate de organele competente.
In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator. Operatorul economic (individual sau asociat) nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractantale poate considera edificatoare, in mas
Balanta contabila la 31.12.2011 in orig, copie legalizata sau copie lizibila cf cu originalul
Fisa de informatii generale ? formular F2 in orig
Autorit contr sol ca media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 7.950.000 Ron ? Formular 3, cf prev art. 9, lit b din HG 925/2006.Convertirea in LEI si euro, pt of romani si straini se va real la cursul mediu stab de BNR pt anul respec:
2009:1 euro = 4, 2373 lei2010:1 euro = 4, 2099 lei
2011:1 euro = 4, 2379 leiIn cazul in care contractul a fost incheiat si platit in alta moneda decat EURO, echivalentul in euro va fi stabilit utilizand rata medie de schimb euro/moneda de plata a Bancii centrale a statului in moneda caruia s-a efectuat plata din anul in care contractul a fost finalizat. In aceasta situatie, se va mentiona si rata de schimb respectiva.
In cazul in care candidatul este o asociere si se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt de
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cel putin un contr de min 2.000.000 Ron care indepl cerinta min obligatorie priv exper similara, PV de rece finala si recomandarea-copie cf cu originalul.Formularele vor fi prezentate pentru fiecare din contracte, cu: copie dupa contract/partile relev ale contr si PV de recep/document care dov indepl/ fina in bune cond a cont. NOTA: Cele decl in F5 vor fi in concord cu cele decl in F 4.1.).
1. Decl prop rasp priv ctr de lucrari sim exec in ultimii 5 ani, numele/titlul contr, val finala certificata a ac prin Proc verbale de rec finala, per de prestare, benefic, indif dc sunt AC sau clienti privati, cota (%) de particip a ofer din val contr, complet F4, Val finala certificata reprez pretul final platit de benefic pt exec lucrarilor respective. Ac va fi indicata in LEI.
Convertirea in LEI si euro, pt ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pt anul respectiv, ast:
2007:1 eu=3, 3373 lei2008:1 eu=3, 6827 lei2009:1 eu=4, 2373 lei2010:1 eu=4, 2099 lei
2011:1 eu=4, 2379 lei
Perioada de executie se va indica prin mentionarea lunii si anului in care contractul a fost semnat si, respectiv, finalizat.
1. Decl pr rasp priv nr mediu al personal angajat in ultimii 3 ani - F6, :
-asigurarea cu pers de spec, -nr si pregatirea cadrelor de cond, -pers resp de indepl celui mai mare contr subsecv
2.Lista priv pers propus pt indepl celui mai mare contr subsecv:
a) Pers de conducere-1 resp de contr ? ing-1 sef de santier ? ing-1 RTE Domeniul I-1 RTE Domeniul IX-1 CQ-1 coord de sec si sanatate alsantierului ? atestat cf HG nr. 300/2006
- 1coord in materie PSI-OG 129/2000b) Pers de exec calif:
-fierar betonist-zidar/ pietrar-electrician-asamblator montator profile din aluminiu si mase plastice/confectioneri tamplarie din al si mase plastice-dulgher
-ugrav/vopsitor-tinichigiu-sudor
-instalator-izolator termo/hidro-tamplar
-schelara)Of va prez in copie certificata pt cf cu orig: -diplome/autoriz/certificate priv calificarea/ specializarea profes pt pers de exec, legitimatii valab la data depunerii of si ctr de munca pt pers a
Dov detinerii, cu contr de cumpar, inchiriere sau angajamente a utilajelor, echipam teh, mj transp, si a altor mj fixe necesare pt exec lucrarilor.1.Autocamion 8-10 t? 1 buc
2.Autobasculanta 8-10 t?1 buc
3.Autobetoniera ? 1 buc
4.Buldoescavator ? 1 buc
5.Incarcator frontal -1 buc
6.Schela 1000 mp
formularele F12 si F12.1
1. Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta -completare formular F7, in original2. Lista cuprinzand subcontractorii declarati (formular F7.1), (dupa caz), in original, insotita si de copii ale acordurilor de subcontractare, certificate pentru conformitate cu originalul, cu stampila si semnatura.
Acordul de subcontractare se solicita operatorului economic declarat castigator inainte de semnarea contractului. Pentru subcontractanti se solicita doar informatii despre partea/partile pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunostere ale acestora
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiileasumate prin acesta;
- nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
-comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei;
-in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat decatre liderul asociatiei;
- partea/partile din contract care urmeaza sa fieindeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.
Operatorul economic va face dovada ca este atestat ANRE de tip B pentru executare de instalatii electrice interioare, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4KV, precum si dovada atestarii ANRGN
Candidatii trebuie sa faca dovada certificarii pentu implementarea sistemului de management al calita?ii ISO 9001
Candidatii trebuie sa faca dovada certificarii pentru implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Auttoritatea contractanta nu limiteaza accesul operatorilor economici pentru cea de a doua etapa si vor fi selectati toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2012 10:00
Locul: SEDIUL DGASPC SECTOR 6 DIN STR. CERNISOARA NR 38-40 SECTOR 6, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI LEGALI AI OPERATORILOR ECONOMICI SAU PERSOANE IMPUTERNICITE - COPIE CARTE DE IDENTITATE SI IMPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In prima etapa vor fi selectati primii 6 candidati.Procedura de licitatie restransa se deruleaza in doua etape distincte, respectiv etapa de depunere a documentelor de calificare/candidaturilor si selectie a candidatilor, in care operatorii economici interesati isi depun Oferta in vederea participarii la procedura de atribuire in etapa de depunere a ofertelor financiare/tehnice.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.Etapa I: depunerea documentelor de calificare si selectie- Depunerea documentelor de calificare - La aceasta etapa pot participa toti operatorii economici interesati.- Selectia candidatilor calificati - Autoritatea contractanta va invita pentru etapa a II-a procedurii (de depunere a ofertelor financiare si tehnice)in ordinea selectarii, primii 6 candidati, care indeplinesc criteriile de calificare.Etapa II: depunerea ofertelor financiare si tehniceIn aceasta etapa vor fi invitati doar operatorii economici, care au indeplinit toate criteriile de calificare si au fost selectati in cadrul primei etape.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer