Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie lucrari de constructii (reabilitare spital, organizare de santier, probe tehnologice, dotari specifice infrastructurii de sanatate) pentru proiectul: Reabilitarea si modernizarea Spitalului Judetean Dambovita


Anunt de participare numarul 113500/29.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala:  Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130060, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriela IURCU, Tel. +40-245-207.629, Email:  [email protected], Fax:  +40-245-616.827, Adresa internet (URL):  www.cjd.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie lucrari de constructii (reabilitare spital, organizare de santier, probe tehnologice, dotari specifice infrastructurii de sanatate) pentru proiectul: Reabilitarea si modernizarea Spitalului Judetean Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul Judetean Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii (reabilitare spital, organizare de santier, probe tehnologice, dotari specifice infrastructurii de sanatate) pentru proiectul: Reabilitarea si modernizarea Spitalului Judetean Dambovita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si a proiectului tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 58, 876, 428.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 500.000 leiGarantie buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare, Buget de stat, Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 1.1 - Declaratie privind eligibilitateaFormularul nr. 1.2 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaFormularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCertificate/documente valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit
Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 4 - Informatii generaleCopii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii 2007, 2008 si 2009, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri anuale medii
Scrisoare de confort in valoare de 8.400.000 lei valabila 120 de zile de la data deschiderii ofertelor pentru Achizitie lucrari de constructii (reabilitare spital, organizare de santier, probe tehnologice, dotari specifice infrastructurii de sanatate) pentru proiectul: Reabilitarea si modernizarea Spitalului Judetean Dambovita
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) sa fie de minim 100.000.000 leiOfertantul trebuie sa faca dovada accesului la resurse financiare reale negrevate de datorii, confirmate de banci, pentru a asigura cash flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 120 de zile in valoare de 8.400.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 6 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
copiidupa contractele inscrise in Formularul nr. 6 in scopul dovedirii cerintei de la pct. A.1)
Recomandari din partea beneficiarilor fiecarui contract inscris in Formularul nr. 6, in scopul dovedirii cerintei de la pct. A.1)
Formularul nr. 7 ? Declaratieprivind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
a) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare.
b) Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa in original sau copie legalizata precontractele/contractele de inchiriere
Formularul nr. 9 - Informatii generale privind angajatii completat.
Formularul nr. 10 - Personal ce va fi angajat in contract completat.
Formularul nr. 11 -Angajamentul ofertantului privind resursele umane completat.Pentru fiecare dintre specialisti precizati in Formularul nr. 10 se vor atasa:
Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original, pentru specialistii angajati in contract, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate mai sus) si indeplinirea cerintelor precizate. Se va atasa Formularul nr. 12 -Curriculum Vitae completat, pentru fiecare persoana in parte.Copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.Formularul nr. 13 - Angajament in nume personal se va completa pentru fiecare dintre specialistii mentionati in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului.
Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalentOfertantul trebuie sa detina certificat ISO 14000:2005 sau echivalentOfertantul trebuie sa detina certificat ISO 18001:2007 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conditia minima pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea unui contract/unor contracte similare finalizate sau in derulare avand ca obiect executia de lucrari de constructii civile si industriale (constructie/extindere/modernizare/reabilitare spital de interes judetean/regional/national) cu o valoare de minim 28.800.000 lei fara TVA precum si prezentarea unui contract/unor contracte similare finalizate sau in derulare avand ca obiect furnizarea de echipamente pentru realizarea de investitii in domeniul sanatatii publice (echipare/dotare spital de interes judetean/regional/national) cu o valoare de minim 29.500.000 lei fara TVA.Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): Expertcheie 1 ? Manager de proiectExpertcheie 2 ? Sef de santierExpertcheie 3 ? Responsabil tehnic cu executia domeniul IExpertcheie 4 ? Responsabil tehnic cu calitateaExpertcheie 5 ? Inginer instalatii sanitare si termoventilatiiExpertcheie 6 ? Inginer instalatii electriceExpertcheie 7 ? Inginer instalatii si echipamente medicale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta Tehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15960/23.12.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2011 12:00
Locul: Consiliul Judetean Dambovita, Piata Tricolorului nr.1, parter, camera 26, Targoviste, jud. Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1) membrii comisiei de evaluare2) reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor;3) alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional ? Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale - Domeniul Major de Interventie 3.1. Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stravopoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. +40-21-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40-21-310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita, Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala:  B-dul Independentei nr. 34, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130104, Romania, Tel. +40-245-612.344, Email:  [email protected], Fax:  +40-245-611.893, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=120
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legale in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Dambovita ? Directia Achizitii Publice ? Servicii, Lucrari, Produse
Adresa postala:  Piata Tricolorului nr. 1, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130060, Romania, Tel. +40-245-207.612, Email:  [email protected], Fax:  +40-245-616.827, Adresa internet (URL):  www.cjd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2010 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer