Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie lucrari de constructii si echipamente pentru statie de compactare si transfer(sortare) si statie de compostare, in cadrul Proiectului ECO-CIACOVA.


Anunt de participare numarul 87522/29.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Ciacova (Primaria )
Adresa postala: Str.Piata Cetatii nr.8, Localitatea: Ciacova, Cod postal: 307110, Romania, Punct(e) de contact: Amarandei Loredana, Tel.0256-399600, Email: [email protected], Fax: 0256-399600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie lucrari de constructii si echipamente pentru statie de compactare si transfer(sortare) si statie de compostare, in cadrul Proiectului ECO-CIACOVA.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Extravilanul orasului Ciacova , Nr. Cadastral 400181
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie lucrari de constructii si echipamente pentru statie de compactare si transfer(sortare) si statie de compostare, in cadrul Proiectului "ECO-CIACOVA".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
42418000-9-Utilaje de ridicare, de manipulare, de incarcare sau de descarcare (Rev.2)
42990000-2-Diverse utilaje cu utilizare speciala (Rev.2)
45100000-8-Lucrari de pregatire a santierului (Rev.2)
45213280-9-Lucrari de constructii de instalatii de compostare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie lucrari de constructii si echipamente statie de compactare si transfer(sortare) si statie de compostare, in cadrul Proiectului "ECO-CIACOVA"-executie lucrari, conform caietului de sarcini-lucrari de pregatire a santierului, lucrari de constructii de instalatii de compostare, lucrari de constructii statie de compactare si transfer (sortare).
Valoarea estimata fara TVA: 3, 577, 123RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare -17000 lei, echivalentul a 4, 040.88 Euro (la un curs afisat de Inforeuro in luna august de 4, 2070 lei/euro)Garantia de buna executie-5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din fonduri PHARE CES 2004
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare(daca este cazul), conform precizarilor art.44-45 din O.U.G. nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Declaratie privind eligibilitatea- Formularul nr.6
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006- Formularul nr.5
Certificat fiscal privind plata obligatiilor fata de bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat, valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata
Certificat fiscal privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in termen, pentru persoane juridice romane, in original sau copie legalizata
Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie, in copie
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana, pentru persoanele juridice/fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil (anul 2008), vizat si inregistrat de organele competente din care sa rezulte ca ofertantul are profit
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 600000 Euro. - Formularul nr.7
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Declaratie privind lista principalelor lucrari de constructii din ultimii 5 ani.- Formularul nr.8
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - Formularul nr.11
CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului, se vor atasa copii ale diplomelor/atestatelor.
Personalul cheie trebuie sa aibe experienta conform conditiilor descrise in caietul de sarcini
Minim un contract similar(se va atasa si copia contractului). Formularul nr.9
Minim o recomandare pentru un contract de executie lucrari similare
Certificat ISO 9001 pentru executia lucrarilor sau echivalent
Certificat ISO 14001 pentru executia lucrarilor sau echivalent
Certificat ISO 18001 pentru executia lucrarilor sau echivalent
Informatii privind subcontractantii- Formularul nr.15
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO 2004/016-772.04.01.04.01.01.60
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2009 12:00
Locul: Primaria Oras Ciacova, Judetul Timis.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii au dreptul sa participe la deschiderea ofertelor avand asupra lor o imputernicire din partea societatilor in cazul persoanelor juridice si o copie a C.I./B.I. in cazul persoanelor fizice
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE CES 2004-"Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor" (Faza extinsa) Linia de buget : PHARE 2004/016-772.04.01.04.01.01
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire nu se posteaza electronic din motive tehnice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara-Contencios Administrativ
Adresa postala: Strada Piata Tepes Voda, Nr.2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 1900, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Ciacova- Compartimentul Juridic
Adresa postala: Strada Piata Cetatii, Nr.8, ,Localitatea: Ciacova, Cod postal: 307110, Romania, Tel.0256/399600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2009 16:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer