Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie lucrari de construire statie sortare deseuri si instalatie statie sortare deseuri


Anunt de participare numarul 54051/30.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL VULCAN
Adresa postala: Bd. M. Viteazu nr.31, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336200, Romania, Punct(e) de contact: CONSILIUL LOCAL VULCAN - INSTITUTIA PRIMARULUI, Tel.0254570340, In atentia: Primar Ing. GHEORGHE ILE, Email: [email protected], Fax: 0254571910, Adresa internet (URL): www.e-vulcan.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie lucrari de construire statie sortare deseuri si instalatie statie sortare deseuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Strada Fabricii FN, Municipiul Vulcan, Judetul Hunedoara, cod 336200
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire statie sortare deseuri si instalatie statie sortare deseuri pentru
modernizarea sistemului de colectare a deseurilor de pe raza municipiului Vulcan.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232470-7 - Statie de transfer de deseuri (Rev.1)
45252123-6-Instalatii de sortare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construirea statie sortare deseuri 1 buc si instalatie statie sortare deseuri 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 510, 097EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 12620lei ech 3500EU(1EU=3, 6055lei la25.04.2008): scrisoare garantie bancara-Anexa10;depunere cash;OP;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program "PHARE 2004-schema de investitii pentru proiecte mici de gestionare adeseurilor". Surse de finantare: UE 90%, BUGETUL LOCAL 10%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractant.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Anexa 2 - Formular 12A.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Anexa 3 - Formular 12B.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Anexa 4 - Formular 12C.
Autorizatie de functionare/altele echivalente.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie conforma cu
originalul semnata si parafata de reprezentantul ofertantului/altele echivalente.
Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat/altele
echivalente.
Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul local/altele echivalente.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct
de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse si legalizate in limba
romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilant contabil.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Cerinta minima: bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competentela 31.12.2006 si 31.12.2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani + lista de experienta similara - Anexa 6 - Formular 12F.
b)Recomandari de la beneficiari.
c)Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea a calitatii - Anexa 8 - Formular 12I.
d)Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti - Anexa 9 - Formular 12G.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Incheierea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract de executie de lucrari similar ca valoare; se vor anexa copie dupa contractul de lucrari, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare + completare formular experienta similara - Anexa 7.b)minim 2 recomandari.c)prezentarea de CV-uri, calificari ale personalului implicat in derularea lucrarilor.d)completare Anexa 9 - Formular 12G.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
10%
Descriere:
3.
Durata de executie
10%
Descriere:
4.
Termen de garantie a lucrarii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria autoritatii contractante sau cu ordin de plata in contul de trezorerie RO 85 TREZ 372 21 180 250 XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2008 12:00
Locul: CONSILIUL LOCAL VULCAN - INSTITUTIA PRIMARULUI, Bd. M. Viteazu nr.31, Loc. Vulcan, jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii avand asupra lor o imputernicire din partea societatilor in cazul persoanelor juridice sau o copie a documentului de identitate in cazul persoanelor fizice.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program "PHARE 2004-schema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor". Surse de finantare UE 90%
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL VULCAN - INSTITUTIA PRIMARULUI, COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: Bd. M. Viteazu nr. 31, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336200, Romania, Tel.0254/570340, Email: [email protected], Fax: 0254/571910, Adresa internet (URL): www.e-vulcan.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2008 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer