Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie lucrari de crestere a capacitatii portante a planseelor si asigurarea gradului de rezistenta la foc la cladirea Ambulatoriului nr. 1


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
284.284 RON

Castigatorul Licitatiei: SINECON S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 136619/26.07.2012
Informatii anunt de participare asociat 126941
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Achizitii Publice, Tel. +40 269217733, In atentia: LUMINITA PRIE/RADU GANEA, Email: [email protected], Fax: +40 269218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitie lucrari de crestere a capacitatii portante a planseelor si asigurarea gradului de rezistenta la foc la cladirea Ambulatoriului nr. 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Ambulatoriu nr. 1 din cadrul Spitalului Clinic Judetean Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie lucrari de crestere a capacitatii portante a planseelor si asigurarea gradului de rezistenta la foc la cladirea Ambulatoriului nr. 1
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
284, 283.78RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 9637 Denumirea: contract de lucrari Crestere capacitatii portante a planseelor si asigurarea gradului de rezistenta
V.1) Data atribuirii contractului 20.07.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SINECON S.R.L.
Adresa postala: Str. Morilor, Nr. 51, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550197, Romania, Tel. 0269/227760, Email: [email protected], Fax: 0269/227872, Adresa internet (URL): www.sinecon.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 285227.29 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 284283.78 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Nu se cunoaste
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, domeniul de interventie 3.1 ? Reabilitarea /modernizarea /echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate.
VI.2) Alte informatii
Costurile lucrarilor se vor deconta din cadrul proiectului ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea Ambulatoriului nr. 1 al Spitalului Clinic Jude?ean Sibiu?, linia bugetara 3.1 Constructii si instalatii, astfel: - 256.780, 55 lei din cheltuieli eligibile (rezultate in urma renuntarii la anumite lucrari, asa cum au fost cuprinse in dispozitia de santier 10 si in actul aditional la contractul nr. 10723/28.09.2010 incheiat cu Asocierea de ofertanti SC Sinecon SRL si SC Polisano SA), - 28.446, 74 lei din cheltuieli neeligibile (aprobate prin HCJS nr. 61/29.03.2012). In cazul in care procedura este offline(fara faza finala licit. electronica)si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autorit. contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartim juridic- Cons Judetean Sibiu
Adresa postala: Str G-ral Magheru nr 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Tel. +40 269217733, Email: [email protected], Fax: +40 269218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2012 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer