Licitatie Publica - ACHIZITIE LUCRARI DE INSTALARE USI PVC SI FERESTRE CU GEAM TERMOPAN, REPARARE GLAFURI
Anunt de participare numarul 15853/23.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SABAOANI (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: str. Orizontului nr. 56, sat Sabaoani, comuna Sabaoani, jud. Neamt, Localitatea: Sabaoani, Cod postal: 617400, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU MACINCA, Tel.0233735009, In atentia: TAMASANU DANA LUIZA, Email: [email protected], Fax: 0233735183
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE LUCRARI DE INSTALARE USI PVC SI FERESTRE CU GEAM TERMOPAN, REPARARE GLAFURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: LICEUL TEORETIC VASILE ALECSANDRI SABAOANI
CORP A SI B
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE LUCRARI DE INSTALARE USI PVC SI FERESTRE CU GEAM TERMOPAN, REPARARE A GLAFURILOR, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45421100-5 - Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE INSTALARE DE USI PVC SI FERESTRE CU GEAM TERMOPAN, REPARARE GLAFURI CONFORM ANTEMASURATORII SI SCHITELOR DIN CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 336, 134RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE - 6000 LEI PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARAGARANTIE DE BUNA EXECUTIE - 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI EVIDENTIATE IN AFARA BUGETULUI LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE INTRE OFERTANTI, LEGALIZARE INAINTE DE INCHEIEREA CONTRACTULUI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
- DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN OUG NR. 34/2006
- CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA VALABIL LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR, - CERTIFICAT FISCAL CU PRIVIRE LA IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE- CERTIFICAT UNIC DE INREGISTRARE EMIS DE OFICIUL REGISTRUL COMERTULUI (CUI)
- CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE REGISTRUL COMERTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2006
-DECLARAREA CIFREI MEDII DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- VALOAREA TOTALA MINIMA SOLICITATA 1.000.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 3 ANI
- INFORMATII PRIVIND PERSONALUL TEHNIC ANGAJAT IN LUCRARE SI CV- URI
- INFORMATII PRIVIND DOTARILE SPECIFICE, UTILAJE, MIJLOACE DE TRANSPORT ETC - DOVADA EXISTENTEI UTILAJELOR SPECIFICE PENTRU SUDURA IMBINARILOR T
-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- MINIM UN CONTRACT SIMILAR CU O VALOARE MINIMA DE 15.000 LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASERIA PRIMARIEI COMUNEI SABAOANI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2007 12:00
Locul: SEDIUL CONSILIULUI LOCAL SABAOANI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTATII OFERTANTILOR CU IMPUTERNICIRE SCRISA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de a comunicarea rezultatului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI SABAOANI, JURIST
Adresa postala: STR. ORIZONTULUI NR. 56, ,Localitatea: SABAOANI, Cod postal: 617400, Romania, Tel.0233/735009, Email: [email protected], Fax: 0233/735183
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2007 16:32