Licitatie Publica - ACHIZITIE LUCRARI DE REPARATIE SI INTRETINERE CONSTRUCTII SI INSTALATII SANITARE SI TERMICE
Anunt de participare numarul 60076/30.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA "Prof. Dr. Octavian Fodor"
Adresa postala: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400158, Romania, Punct(e) de contact: Florin Ioan Crisan, Tel.0264.596414, Email: [email protected], Fax: 0264.455995, Adresa internet (URL): http: //www.scucj.ro, Adresa profilului cumparatorului: http: //www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE LUCRARI DE REPARATIE SI INTRETINERE CONSTRUCTII SI INSTALATII SANITARE SI TERMICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: CELE 4 SECTII ALE SPITALULUI si sediul administrativ
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 15, 029, 300RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de bugetul alocat si de necesitatile spitalului se va incheia un contract subsecvent / an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE LUCRARI DE REPARATIE SI INTRETINERE CONSTRUCTII SI INSTALATII SANITARE SI TERMICE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE LUCRARI DE REPARATIE SI INTRETINERE CONSTRUCTII SI INSTALATII SANITARE SI TERMICE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 15, 029, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 100000 leiGarantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare, venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare - Completare Formularul 7
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006-Formular 3
Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 4
Certificat de inregistrare emis de Pficiul registrului comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala (pentru persoane juridice romane) / documente edificatoare care3 sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inrefgoistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(pentru p[ersoane fizice/juridice straine )Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, in original sau copii legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultima balanta/bilant contabil
Declararea cifrei de afaceri din ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele prestatii din ultimii 5 ani - Formular 8
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-Formular 9
Lista cu personalul tehnic de specialitate - Formular 10
Informatii generale - Formularul 5
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2008 12:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2008 09:30
Locul: SEDIUL SPITALULUI CLINIC DE URGENTA PROF. DR. O. FODOR, STR. CONSTANTA NTR. 5 CLUJ-NAPOCA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor vor prezenta imputernicire din partea opeeratorilor pe care ii reprezinta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 5, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICUIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. CONSTANTA NR5, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400158, Romania, Tel.0264/596414, Email: [email protected], Fax: 0264/455995, Adresa internet (URL): http//: www.scucj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2008 12:52