Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie lucrari de reparatii la constructii, intalatii termice, instalatii electrice, instalatii sanitare si alte lucrari de reparatii generale si de renovare pentru locatiile din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 6


Anunt de participare numarul 134989/25.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Adresa postala: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: GEORGIANA PREDA, Tel. +40 217457004, Email: [email protected], Fax: +40 217457004, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie lucrari de reparatii la constructii, intalatii termice, instalatii electrice, instalatii sanitare si alte lucrari de reparatiigenerale si de renovare pentru locatiile din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 6
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Unitatile din subordinea DGASPC Sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 6 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 44, 330, 634.46RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie lucrari de reparatii la constructii, intalatii termice, instalatii electrice, instalatii sanitare si alte lucrari de reparatiigenerale si de renovare pentru locatiile din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 6 conform specificatiilor din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie lucrari de reparatii la constructii, intalatii termice, instalatii electrice, instalatii sanitare si alte lucrari de reparatiigenerale si de renovare pentru locatiile din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 6, conform specificatiilor din caietul de sarcini.Valoarea minima estimata a acordului cadru: 13.299.190, 34 Ron
Valoarea maxima estimata a acordului cadru: 44.330.634, 46 Ron
Valoarea minima estimata a unui contract subsecvent: 10.549, 95 Ron
Valoarea maxima estimata a unui contract subsecvent: 2.070.901, 24 Ron
Valoarea estimata fara TVA: 44, 330, 634.46RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in cf cu art. 86 din H.G. 925/2006 si poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta cf art 87 din H.G. 925/2006. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in cf cu art. 278-1, lit d din OUG 34/2006. Constituirea garantiei de participare se va face in contul trezoreriei sector 6 RO34TREZ7065006XXX004174, cui 17300924. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare este de 443.306, 34 Ron. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare Bancara se va completa formularul anexat. Garantia de participare se va restitui in cf cu art 88 din HG 925/2006. In cazul unei oferte comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta acordul de asociere fara insa a legaliza aceasta asociere. Inainte de incheierea acordului cadru, grupul de operatori economici va prezenta dovada legalizarii asocierii - formularul F9 Garantia de buna executie se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu contractul de executie de lucrari, conform formularului anexat. Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform HG 925/2006 cu modificarile si completarile ultrioare. Se vor avea in vedere si prevederile HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere, privind eligibilitatea-Formular F1.1, in original.
2. Cazierul judiciar al societatii, in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.
3. Cazierul judiciar al administratorului societatii, in original, copie legalizata copie lizibila ?conform cu originalul.
4. Prezentarea ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? , conform Ordinului 314/2010. Formularul B
Pentru persoane juridice straine: Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acestaeste stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva. Incazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.
NOTA
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in sit prevazute la art 181 - completata in conformitate cu formularul F1.2Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la autoritatile abilitate din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.NOTA: In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 si 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
Declaratia privind neincadrarea in art. 691.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Marius Lacatus - Director General
Gabriela Schmutzer ? Director General Adjunct
Georgiana Preda ? Sef Serviciu Achizitii si Monitorizare ContracteCertificate conform art. 182 din OUG 34/2006 Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor
Candidaturile depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular F 14.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.
NOTA
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila:
a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;
b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;
c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;
Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept:
1. asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau
2. care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau
3. care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept
Subcontractantii vor depune: declaratie cf art 691 din OUG 34/2006; atestate/autorizatii/certificate care ii confera competenta de a desfasura lucrarile pentru partea lor de implicare; lista resurse umane pentru partea lor de implicare, impreuna cu autorizatiile/certificarile/atestarile aferente profesiei fiecaruia; lista resurse tehnice pentru partea lor de implicare, impreuna cu autorizatiile/certificarile/atestarile aferente, daca este cazul; declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular F 14. Certificatul constatator emis de ORCin care sa se regaseasca starea de func?iune a societa?ii ?i obiectele de activitate principale si secundare.
Operatorul economic va face dovada ca este atestat ANRE de tip B pentru executare de instalatii electrice interioare, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4KV, precum si dovada atestarii ANRE tip PDI si EDI in temeiul Legii gazelor nr. 351/2004, cf prevederilor art. 183 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2009 si 31.12.2010 vizate si inregistrate de organele competente, semnate si stampilate pt cf cu orig. In caz asocierii ac doc vor fi prezentate de fiecare mb al asocierii.
Balanta contabila la 31.12.2011, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul
Fisa de informatii generale ? formular F2 in orig
Autorit contr sol ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel
putin egala cu 4.000.000 Ron, cf prev art. 9, lit b din HG 925/2006.Convertirea in LEI si euro, pt of romani si straini se va real la cursul mediu
stab de BNR pt anul respec:
2009:1 euro = 4, 2373 lei2010:1 euro = 4, 2099 lei
2011:1 euro = 4, 2379 leiIn cazul in care contractul a fost incheiat si platit in alta moneda decat EURO, echivalentul in euro va fi stabilit utilizand rata medie de schimb euro/moneda de plata a Bancii centrale a statului in moneda caruia s-a efectuat plata din anul in care contractul a fost finalizat. In aceasta situatie, se va mentiona si rata de schimb respectiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cel putin un contr de min 1.000.000 Ron care indepl cerinta min obligatorie priv exper similara, PV de receptie la terminarea lucrarilor/ final cf prev art 14 din Ordinul ANRMAP nr 509/2011 - copie cf cu originalul.Formularele vor fi prezentate pentru fiecare din contracte, cu: copie dupa contract/partile relev ale contr si PV de recep/document care dov indeplin bune cond a contr.NOTA: Cele decl in F5 vor fi in concord cu cele decl in F 4.1.
Decl prop rasp priv ctr de lucrari sim exec in ultimii 5 ani, numele/titlul contr, val finala certificataprin Proc verbale de rec finala, per de prestare, benefic, indif dc sunt AC sau clienti privati, cota (%) de particip a ofer din val contr, complet F4,
Val finala certificata reprez pretul final platit de benefic pt exec lucrarilor respective.
Convertirea in LEI si euro, pt ofertantii romani si straini se va realiza la
cursul mediu stabilit de BNR pt anul respectiv, astfel:
2007:1 eu=3, 3373 lei2008:1 eu=3, 6827 lei2009:1 eu=4, 2373 lei2010:1 eu=4, 2099 lei
2011:1 eu=4, 2379 lei
Perioada de executie se va indica prin mentionarea lunii si anului in care
contractul a fost semnat si, respectiv, finalizat.
2.Lista priv pers propus pt indepl celui mai mare contr subsecv:
a) Pers de conducere-1 resp de contr ? ing-1 sef de santier ? ingb) Pers de exec calif:
-fierar betonist-zidar/ pietrar-electrician-asamblator montator profile din aluminiu si mase plastice/confectioneri tamplarie din al si mase plastice-dulgher
-ugrav/vopsitor-tinichigiu-sudor
-instalator-izolator termo/hidro-tamplar
-schelar-parchetar
Of prez in copie cf cu origl dipl/ aut/ certifi priv calificarea/ specializ profesionala pt personalul de executie si copii cf cu orig alecontr de munca pt pers angajat/decl de disponibilitate ? Formular C -pt pers care nu este angajat al ofertantului; autoriz/diplome/certificat de atestare profes si CV-uri pt perso de conducere nominalizat pt indepl celui mai mare CS si copii cf cu orig alecontr de munca pt pers angajat/decl de disponib pt pers care nu este angajat al ofertantului.
Dov detinerii, cu contr de cumpar, inchiriere sau angajamente a utilajelor, echipam teh, mj transp, si a altor mj fixe necesare pt exec lucrarilor.1.Buldoescavator ? 1 buc
2.Schela 640 mp
1. Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta - completare formular F72. Lista cuprinzand subcontractorii declarati (formular F7.1), (dupa caz), in original, insotita si de copii ale acordurilor de subcontractare, certificate pentru conformitate cu originalul, cu stampila si semnatura.
Acordul de subcontractare se solicita operatorului economic declarat castigator inainte de semnarea contractului. Pentru subcontractanti se solicita doar informatii despre partea/partile pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunostere ale acestora
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: - faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
- nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
- comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei;
- in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei;
- partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.
Candidatii trebuie sa faca dovada certificarii pentru implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 in domeniu sau echivalent
Candidatii trebuie sa faca dovada certificarii pentru implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001 in domeniu sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2012 14:00
Locul: Sediul DGASPC Sector 6 din Str Cernisoara nr 38-40
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai operatorilor economici -copie act de identitate si imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.Calendarul estimativ de aplicare al procedurii: avand in vedere complexitatea procedurii si numarul mare preconizat de oferte ce vor fi depuse, estimam perioada de evaluare a ofertelorde 20 de zile si atribuirea acordului cadru de 31 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Termenele pot fi prelungite in cf cu prevedrile art. 200 alin 2 din OUG 34/2006Calendarul estimativ de atribuire al contractelor subsecvente: avand in vedere naturaobiectului procedurii in speta, si anume reparatii generale curente si reparatii instalatii electrice, sanitare, termice, etc. se poate observa cu usurinta ca este practic imposibil de a estima atribuirea unor contracte subsecvente, atribuirea acestora putand fi determinata doar de necesitatile fortuite aparutepe perioada de derulare a acordului cadru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str Cernisoara nr 38-40, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 217457004, Fax: +40 217457004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2012 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer