Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie lucrari de supraetajare imobil str. Stanislav Cihoschi nr.9


Anunt de participare numarul 34023/27.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera5320, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Corbeanu, Tel.021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Email: [email protected], Fax: 021/319.19.66, Adresa internet (URL): www.ase.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Academia de Studii Economice, Serviciul Tehnic Patrimoniu
Adresa postala: Imobil Cihoschi, str. Cihoschi nr. 5, et. 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.021/319.19.00int300, In atentia: ing. Stroe Julieta , Fax: 319.20.21
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
European Business Consult SRL
Adresa postala: str.Branduselor nr.8, setor 3, Bucuresti;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.0318059200;, Fax: 0318059200;, Adresa internet (URL): E-mail: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Academia de Studii Economice, Serviciul Tehnic Patrimoniu
Adresa postala: Imobil Cihoschi, str. Cihoschi nr. 5, et. 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.021/319.19.00int300, In atentia: ing. Stroe Julieta , Fax: 319.20.21
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie lucrari de supraetajareimobil str. Stanislav Cihoschi nr.9
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Imobil str. Stanislav Cihoschi nr.9, sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de supraetajareimobil str. Stanislav Cihoschi nr.9
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214300-3 - Constructie de institutii de invatamant superior (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de supraetajareimobil str. Stanislav Cihoschi nr.9
Valoarea estimata fara TVA: 3, 852, 821.77RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare sub forma de scrisoare de garantie bancara in valoare de 45.000 RONGarantie de buna executie a contractului va fi de 5% din valoarea contractului de lucrari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere autentificat inainte de semnarea contractului cu autoritatea contractanta.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta
Certificat constatator
Certificat unic de inregistrare (CUI).
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil: la 30 06.2007.Informatii privind cifra de afaceri : Declaratia prin care operatorul economic va demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri , pe ultimii trei ani, egala sau mai maredecat13.750.000 RONLichiditatea generala medie pe ultimii 3 ani - sa fie cel putin 100%Solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani - sa fie de cel putin 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari efectuatein domeniu efectuate in ultimii 5 ani continand valori, perioada de executie, beneficiari (formularul 12F); se vor prezenta copii dupa trei contracte insotite de procese verbale de receptie sirecomandari din partea beneficiarului/clientului, semnata si stampilataInformatii privind subcontractantii Informatii privind personalul tehnicInformatii privind dotarea cu utilaje si echipamente tehnice a operatorului economicDocumente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de calitate, mediu, securitate si sanatatea munciiISO 9001, ISO 14001 si OH SAS 18001 la ofertant, sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
Programul propriu de asigurare a calitatii .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
Durata de executie
5%
Descriere:
3.
Programul calitatii pentru lucrare, precum si procedurile de proces
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2007 13:30
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: European Business Consult SRL la adresa: str.Branduselor nr.8, setor3, Buc.; tel/fax: 0318059200;0724015016E-mail: [email protected]
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2007 12:00
Locul: : Directia Administrativa a ASE, cladirea din strada Cihoschi nr. 5, sala 5404, etaj 4, imobil Ciho
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
: reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
S-a publicat un anunt de intentie in SEAP- Nr.inreg.2911/19.02.2007
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SOS. OLTENITEI, NR. 107-117 SECT.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.3323564, Fax: 3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE
Adresa postala: PIATA ROMANA, NR.6, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.021/319.19.00 INT153, Fax: 021/319.19.66
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2007 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer