Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE LUCRARI INSTALATII TERMICE SI AMENAJARI INTERIOARE


Anunt de intentie numarul 6987/06.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA DE SANATATE PUBLICA MEHEDINTI
Adresa postala: DROBETA TR SEVERIN STR TRAIAN NR. 115, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220839, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI BRINAS, Tel.0252/321580, Email: [email protected], Fax: 0252/325040
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACHIZITIE LUCRARI INSTALATII TERMICE SI AMENAJARI INTERIOARE
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: ETAJ II , AMBULATORIUL DE SPECIALITATE, POLICLINICA JUDETEANA -CORP VEST SI CLADIRE P+1 ASP MEHEDINTI
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
SEPARARE CIRCUIT ENERGIE TERMICA CU CONTORIZARE SEPARATA SI REABILITARELABORATOARE ASP IN VEDEREA ACREDITARII
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 150, 000RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 23.08.2007
Durata: 60 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
CAIETELE DE SARCINI SI INFORMATII SUPLIMENTARE SE POT OBTINE DE LA SEDIUL UNITATII DIN STRADA TRAIAN NR 115
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA SE VA FACE PE BAZA DE SITUATII DE LUCRARI SI FACTURI PRIN ORDIN DE PLATA , DECONTAREA PRIN TREZORERIE
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2007 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer