Licitatie Publica - Achizitie Lucrari Modernizare Baza Sportiva
Anunt de participare numarul 110063/22.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Radauti
Adresa postala: str Piata Unirii nr. 2- 4, Localitatea: Radauti, Cod postal: 7254000, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI FRUNZA, Tel. 0230 56 11 40, Email: [email protected], Fax: 0230 56 47 03, Adresa internet (URL): www.primariaradauti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Lucrari Modernizare Baza Sportiva
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Radauti, Str. Stefan cel Mare
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 25 luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 288, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 3 Contracte subsecvente - primul pentru anul 2010- valoare 230.000 Lei inclusiv TVA, al 2-lea 2011valoare estimata a fi alocata 2.500.000 Lei , al 3-lea 2012
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie lucrari modernizare Baza Sportiva situata in Municipiul Radauti, Str. Stefan cel mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructiiModernizare Baza sportivadin Municipiul Radauti, Strada Stefan cel MareLucrari ce urmeaza a fi executate - conform prevederilor Caietului de sarcini, obiective dupa cum urmeaza:
- Modernizarea terenului principal de fotbal si a terenului secuindar (de antrenament)? inlocuire suprafata de joc, imprejmuire teren
- Reabilitare tribune si amenajare, realizare constructii ? vestiare, , camere pentru sportivi, spatii tehnico-administrative (acces tribuna oficiala, receptie, sala de conferinte) ? lucrari de rezistenta, arhitectura si instalatii sanitare, electrice, termice
- Modernizare pista de atletism
- Realizare tribuna metalica modulara
- Construire cladire vestire pentru terenulde antrenament
- Realizarea a 2 terenuri multifunctionale (20x40)
- Sistematizare verticala (realizare parcaje in interior, spatii verzi, alei si parti carosabile)
- Dotari ? scaune, tabela electronica, banca rezerve.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 288, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 100.000 Lei, Garantie de buna executie 2% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din Bugetul local, Finantare multianuala (2010 - 2012)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata
4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local ? in original sau copie legalizata
5. Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil.Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabilla 31.12.2007 , la 31.12.2008 si 31.12.2009 vizate si inregistrate de organele competente - in copie.
b) declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
c) Documente bancare din care sa rezulte capacitatea de a sustine financiar inceperea lucrarilor ? se vor prezenta Documente emise de catre Banci din care sa rezulte clar ca ofertantul detine resurse financiare ce vor fi alocate execlusiv pentru finantarea acestui contract, resurse de minim 230.000 Lei.Documentul se va prezenta in original si continutul lui va face trimitere la acest contract si va mentiona resursele certe de care dispune operatorul economic si pe care le va utiliza pentru executia acestui contract
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie de afaceri - minim 5.000.000 RON.2. Capacitate de finantare a lucrarilor - Cash-Flow minim 230.000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Experienta similaraContracte de lucrari (maxim 3 contracte) pentru constructii similare (stadioane, baze sportive) incepute si finalizate in ultimii 5 ani, cu o valoare cumulata minim 2.500.000 Lei. Se vor prezenta pentru cele 3 contracte prezentate pentru indeplinirea cerintei minime valorice: Recomandare in copie legalizata , PV de receptie la terminarea lucrarii sau de receptie finala - in copie legalizata si Contractul de lucrari - in copie legalizata.
b) declaratie privind personalul tehnic de specialitate angajat in derularea contractului.
Ofertantul va nominaliza persoanele din cadrul firmei responsabile cu executia si Controlul calitatii lucrarilor executate :
Se vor nominaliza RTE ? civile si industriale, drumuri si piste betonate, retele alim cu apa si canalizare, retele/instalatiielectrice
CQlucrari constructii civile si industriale, drumuri, retele alim. cu apa si canalizare, produse pentru constructii
Sef Santier ? inginer constructor ? Specializare Constructii civile si industriale
Inginer facultatea de constructii ? specializare ? Instalatii pentru constructii
c) declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii si lucrari ? in original;d) declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii? in original;e) declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii? in original;
Se va prezenta persoana responsabila cu protectia muncii si Atestarile profesionale eliberate de catre institutii abilitate.f) declaratie pe propia raspundere referitoare la masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul executiei contractului
g)Atestat ANRE pentru operatoriieconomici privind executia de Lucrari instalatii electrice, tip B
i) Certificarile ISO 9001; 14001 si 18001 sau documente similare, in termen de valabilitate, in domeniul similar procedurii ? Lucrari de constructii civile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Experienta similara - contracte similare - (maxim 3 contracte executie lucrari constructii, modernizare Baze sportive - valoare cumulata minim 2.500.000 Lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura se finalizeaza printr-o Licitatie electronica ca etapa finala a Licitatiei deschise
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2010 12:00
Locul: Radauti, Piata unirii Nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea autoritatii contractantePersoane imputernicite din partea operatrorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan Cel Mare Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel. 0230 215383, Fax: 0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre documentul pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii
Adresa postala: Municipiul Radauti, piata Unirii Nr. 2, Localitatea: Radauti, Cod postal: 725400, Romania, Tel. 0230 561140, Fax: 0230 564703
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2010 16:43