Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie lucrari reabilitare paturi de uscare din incinta Statiei de Epurare a Municipiului Arad


Anunt de participare (utilitati) numarul 106856/30.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Arad S.A.
Adresa postala:  Sabin Dragoi Nr. 2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310178, Romania, Punct(e) de contact:  FLAVIU GOLDIS, Tel. 0257-270853, Email:  [email protected], Fax:  0257-270981, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie lucrari reabilitare paturi de uscare din incinta Statiei de Epurare a Municipiului Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Statia de Epurare a Municipiului Arad din Arad, Calea BodroguluiFN
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie lucrari reabilitare paturi de uscare din incinta Statiei de Epurare a Municipiului Arad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252140-1 - Lucrari de constructii de statii de deshidratare a namolului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari - conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 566, 370EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 50.000 euro. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din fonduri comunitare ? Program ISPA 200/RO/16/P/PE/011 si Surse proprii ale SC CAA SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 1- Declaratie privind eligibilitatea ofertantuluiCompletare Formular 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006Completare Formular 3- Informatii generaleImputernicirea scrisa prin care semnatarul ofertei este autorizat sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de servicii (daca este cazul)Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de statCertificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul localCertificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPersoane juridice straine :1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (daca este cazul, in original sau copii legalizate)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original sau copie certificata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani pentru anii financiari 2007, 2008 si 2009
(Cifra de afaceri pentru anii financiari 2007, 2008 si 2009 trebuiesafiemaimaresauegalacu echivalentul in euro a sumei de 5.000.000Euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 4 - Ofertantul va prezenta declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, in conditii similare celor solicitate prin caietul de sarcini(Ofertantul va prezenta incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani cel putin a unui contract cu o valoare cel putin egala cu valoarea minima impusa de: 2.566.370 Euro)Recomandari din partea a cel putin 1 (unu) beneficiar - confirmari semnate si stampilate de catre beneficiar, care sa ateste finalizarea cu succes a respectivelor contracte si certificatele de buna executie pentru lucrarile finalizate.Lista principalelorutilaje, echipamente, mijloace de transport, laboratoare, baza de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.
Lista cu personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari.
Completare Formular 5 -Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul)Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de achizitie publica (daca este cazul)Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent, emise de catre organisme stabilite in statele membre ale Uniunii Europene
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
20%
Descriere: Durata de executie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.12.2010
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2010 11:00
Locul: Sediul Companiei de Apa Arad, situat inARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. ARAD,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor sunt: - membrii comisiei de evaluare- reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare din fonduri comunitare ? Program ISPA 200/RO/16/P/PE/011 si Surse proprii ale SC CAA SA
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Timisoara- sectia de contencios administrativ
Adresa postala:  Piata Tepes Voda, nr.2A, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256/498054, Email:  [email protected], Fax:  0256/498092
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC CAA SA
Adresa postala:  Arad, str. Sabin Dragoi, nr. 2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310178, Romania, Tel. 0257270843, Email:  [email protected], Fax:  0257270981
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2010 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer