Licitatie Publica - Achizitie masina cu comanda CNC de prelucrat garnituri de etansare
Anunt de participare numarul 52805/21.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC MECANO HIDRAULICA SRL
Adresa postala: Str.Manastur, nr.76/53, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400372, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Lovasz, Tel.0264436495, Email: [email protected], Fax: 0264436495
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala care acceseaza program de finantare nerambursabila
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie masina cu comanda CNC de prelucrat garnituri de etansare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bd.Muncii, nr.18/B, Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va achizitiona o masina cu comanda CNC de prelucrat garnituri de etansare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29421100-7 - Strung CNC (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 132, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
beneficiarul va face plata integral din fonduri proprii dupa care va solicita MEC finantarea nerambursabila obtinuta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006
- Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
- Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Persoane juridice straine:
- Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Denumirea/numele
- Codul fiscal
- Adresa sediului central
- Telefon/fax
- E-mail
- Obiectul de activitate, pe domenii- Birourile filialelor/sucursalelor locale, daca este cazul- Principala piata a afacerilor
- Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Sa nu fie declarat intr-o situatie grava de incalcare contractuala pentru neindeplinirea obligatiilor provenind dintr-o procedura de achizitii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Diametrul maxim de prelucrare a garniturilor : -pana la minimum 420 mm
- Turela cu 12 posturi
- Soft-ul de garnituri, trebuie sa cuprinda programe ale unor profile predefinite, pt. generarea, a minimum 125 profile uzuale de garnituri in domeniul hidraulic, pneumatic si piese din mase plastice
- Soft-ul trebuie sa permita proiectarea garniturii de etansare, pornind de la dimensiunile locasului destinat- Soft-ul trebuie sa fie implementat intr-o arhitectura deschisa, astfel incat sa existe posibilitatea generarii programului de prelucrare pt. profile noi de garnituri si profile modificate al celor existente
- Masina trebuie sa contina setul complet de scule aschietoare, specifice prelucrarii garniturilor de etansare si piese din poliuretani si elastomeri
- Soft-ul trebuie sa genereze, in mod automat, lista si pozitia in turela, a sculelor aschietoare, care sunt necesare in procesul de productie
- Masina trebuie sa cuprinda si un dispozitiv de ascutire, prin superfinisarea taisului sculelor aschietoare
- Utilajul trebuie sa respecte conditiile europene de protectia mediului- Soft-ul de garnituri trebuie inclus in oferta
- Nu se accepta bunuri second-hand.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Posibilitatea ca in viitor la cererea beneficiarului sa existe posibilitatea de upgradare in vederea cresterii valorii diametrului maxim prelucrat cu 20 %, aceasta posibilitate fiind realizabila cu un pret care sa nu depaseasca 30 % din costul utilajului- - Asigurarea service-ului si pieselor de schimb pe o durata de minimum 10 ani- Asigurarea unei garantii de minimum un an pentru subansamblele mecanice, iar pentru componentele electronice ale unitatii numerice de control minimum 2 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2008 14:00
Locul: Bd.Muncii, nr.18/B, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro.
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult10zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Cabinet Individual av.Herteg Radu membru al baroului Cluj
Adresa postala: Str.Petofi Sandor, nr.13, ap.5, Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400610, Romania, Tel.0744718989, Fax: 0364718989
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2008 11:25