Licitatie Publica - Achizitie masini si utilaje agricole
Anunt de participare numarul 36442/19.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Adresa postala: Str. A.I. Cuza nr. 13, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel.0251411752, In atentia: Demetra Visanescu, Email: [email protected], Fax: 0251411752
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie masini si utilaje agricole
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea din Craiova
SCDA Caracal
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie masini si utilaje agricole conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29371000-0 - Tractoare agricole cu insotitor uman (Rev.1)
29313000-6-Semanatoare, plantatoare sau masini de repicat (Rev.1)
29334000-9-Combine agricole (Rev.1)
29360000-0-Utilaje agricole sau forestiere specializate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.12.2007 pana la 20.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gr. part. 20000 leigr. buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata in termen de maxin 10 zile din fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
-Certificat de atestare fiscala emis de Administratie Finantelor Publice in termen de valabilitate - original sau copie legalizata
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in termen de valabilitate - original sau copie legalizata
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-original sau copie legalizata
emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere, dincare sa rezulte :
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice ;
b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Nivelul minim al cifrei medii de afaceri realizata pe ultimii trei ani 2.400.000 leiIntreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% acifrei de afaceriin conformitate cu art.16 din Legea 346/2004
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-conditii de calitate
-autorizare privind livrarea produselor
-lista principalelor livrari
-recomandari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii la producator pentru produsele ofertate (cel putin ISO 9001 sau alte documente) in termen de valabilitate-Autorizatie privind livrarea produselor (numai pentru comercianti)-Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari in ultimii3 ani, din care cel putindoua au ca obiect livrarea de produse similare respectivmasini si utilaje agricole.-Recomandari privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate, semnate de conducatorii unitatilor la care s-au furnizat produse similare - minim douaoriginal sau copie legalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2007 10:30
Locul: Universitatea din Craiova - Compartiment Achizitii camera 102
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova - Sectia de Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251415751, Fax: 0251415751
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Craiova - Serviciul Contencios
Adresa postala: str. Libertatii nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200421, Romania, Tel.0251415899, Fax: 0251415899
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2007 08:28