Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Material Implant Coloana


Anunt de participare numarul 111351/12.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala:  Sos.Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  20175, Romania, Punct(e) de contact:  Mariana Rogozanu, Tel. 3174785, 317.45.35, In atentia:  Mariana Rogozanu, Email:  [email protected], Fax:  316.55.12, 317.45.35, Adresa internet (URL):  WWW.spitalulcolentina.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie MaterialImplant Coloana
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Colentina
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
cf.caiet sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183100-7 - Implanturi ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 247.89 si 49, 725.2RON
II.2.2) Optiuni
Da
cu posibilitateade prelungire pana la 30.04.2011 cu acte aditionale baza legala cf.art6/HG925/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.12.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 497ronGarantie de buna executie 5% din valoarea fara tva a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare Program de sanatate PN8-Program National de ortopedie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferte comune fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea din punct de vedere formal
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eleigibilitatea
-Declaratie privind neicadrarea in prevederile art.181 din ordonanta 34/2006in orginal
-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor la bugetul de stat (original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor)
-Certificat constatator emis de Oficiul Comertului/autorizatie de functionare ORC/altele echivalente(copii legalizate) din care sa rezulte:
-domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectul procedurii
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la apluicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitatea de plata.
-Certificat de inregistrare fiscala(copie)actualizata
-Declaratie privind neicadrarea in situatiile de faliment, lichidare, neindeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si a impozitelor, condamnari si documente constatatoare negative, certificat de atestare privind plata impozitelor la bugetul de stat valabil la data deschiderii ofertelor.Declarartie de eligibilitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.Bilant conntabil vizat si inregistrat de organele competente, copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitatecu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului la 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.
2.Aviz de functionare eliberat de MSP in termen de valabilitate la dara deschiderii
3.Autorizare de la producator/importator pentru livrarea produselor
4.Prezentarea mostrelor este obligatorie neprezentarea acestora duce la descalificarea ofertantului.
5.Ambalaje sa respecte marcajul CE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda-1 zi(24h)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2010 09:00
Locul: Spitalul Clinic Colentina Sos.Stefan cel Mare nr.19-21 sect 2 Pavilion Ortopedie parter sala sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, orice reprezentant imputernicit sa asiste la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Program National de Ortopedie- Implant Coloana PN8
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravopoleos nr6 sect 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Str.Splaiul Independentei nr.5 sect4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  023350, Romania, Tel. 0213195180, Fax:  0213321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
6 zile de la luarea la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala:  Sos.Stefan cel Mare nr.19-21 sect2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020120, Romania, Tel. 0213164515, Fax:  0213165512
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2010 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer