Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie material moale conform descrierilor din caietul de sarcini


Anunt de participare numarul 135333/09.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Municipal de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Timisoara, str.Hector, nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300074, Romania, Punct(e) de contact: Beatrice Gosa, Tel. +40 256221224, Email: [email protected], Fax: +40 256495414, Adresa internet (URL): http: //smtm.lasting.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie material moale conform descrierilor din caietul de sarcini
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Timisoara, SP. CLINIC MUN. DE URG. TIMISOARA
- Str.Marasesti nr.5 ? Farm.2 DV
- Bl.16 Dec.1989 nr.22-24 ? Punct de lucru al Farm 2 DV
- Str.Gh.Dima nr.5 ? Farm.1 Cl Noi
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se va achizitiona material moale conform specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141113-4 - Bandaje (Rev.2)
33141111-1-Bandaje adezive (Rev.2)
33141114-2-Tifon medical (Rev.2)
33141118-0-Comprese de tifon (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate precum si valorile acestora minime si maxime sunt cuprinse in Anexa 2 B , atasata prezentei fise de date a achizitiei
Valoarea estimata fara TVA: intre 373, 415.39 si 586, 795.61RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul e valabil pana la 31.12.12.Se poate prelungi pt.inca 4 luni, nu mai tarziu de 30.04.13
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 7 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie garantie in cuantum de 1% din val.maxima fara TVA , cf. Form. 9 ? Cap.III.din Doc.de Atribuire, pe loturisi se va completa OBLIGATORIU tabelul desfasurator al garantiei pe loturi conform Form.10 ? Cap.III din Doc.de Atribuire.- Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Ea se constitue sub forma de scrisoare de garantie bancara , prin depunere in contul RO 26 TREZ 6215 006X XX01 4923 deschis la Trez. Timisoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau bancara (cf art.86 din Hot. 925/2006). De asemenea exista si posibilitatea depunerii banilor la caseria aut.contractante situata la sediul mentionat la punctul 1 din prezenta FDA(ATENTIE !!! banii trebuie sa existe in contul spitalului la ora deschiderii ofertelor, in caz contrar oferta este descalificata cf art 86 alin 5lit a din Hg 925/2006)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
De la BASS , din Fondurile destinate programelor de sanatate( dupa caz) precum si din fondurile UPU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARATIE DE ELIGIBILITATE - Formularul: 1-Cap.III din Doc.de AtribuireIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
- DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN Art. 181 din OUG 34/2006 - actualizata. Se va completa Formularul: 2-Cap.III din Doc.de Atribuire . Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
- CERTIFICAT PENTRU PARTICIPARE LA PROCEDURA CU OFERTA INDEPENDENTA- Se va completa Formularul 4: -Cap.III din Doc.de Atribuire- DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART 69 ?1 din OUG34/2006 ( evitarea conflictului de interese )Incadrarea in situatia prevazuta la art.69, alin.1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care au legatura cu prezenta procedura sunt:
1. Conf.Dr.Octavian Mazilu
2.Ec.Danda Damian
3.Ec.Gosa Beatrice
4.Ec.Gina Mangra
5.Farm.Ana Dreava
6.As.Farm.Lia Domokos
7.Ec.Voiculescu Viorica
8.Cons.Juridic Alina Jidoi
9.Dr.Cojocaru Silvia
1. As.Farm.Violeta Fratila
- CERTIFICAT FISCAL (B.L.) eliberat de Comp. Imp. si Taxe Locale - Certificatul fiscal eliberat de catre Comp.Imp.si Taxe al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul
- CERTIFICAT FISCAL (B.S) eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat- Acest document se va prezenta in original sau copie xerox lizibila cu mentiunea conform cu originalul, si vaatesta ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Pentru PERSOANELE FIZICE / JURIDICE STRAINE-Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana - CERTIFICAT CONSTATATOR DE LA ORC ( SAU ECHIVALENT)- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in original, copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii valabil la data deschiderii ofertelor.Codul CAEN de pe certificat va fi corespondent cu obiectul de activitate al ofertantului, inscris in cerificatul constatator, trebuie sa includa codul CAEN al obiectului achizitiei publice.
-Pentru PERSOANELE FIZICE/JURIDICE STRAINE- Cerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica .Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXPERIENTA SIMILARA
CERTIFICAT DE INREGISTRARE A DISPOZITIVELOR MEDICALE emis de MS in baza L.176/18.10.2000
CERTIFICATE DE CALITATE ISO ( SAU ECHIVALENTE)PENTRU PRODUSELE OFERTATE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2749/ MO/ 20.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S12-018945 din 19.01.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2012 09:00
Locul: la sediul autoritatii contractante , Str.Hector nr.1, Timisoara , demisol, in sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor desemnati sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor, cu imputernicire scrisa din partea acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
in cazul in care existaoferte cu preturi egale , se va solicita ofertantilor in cauza o noua oferta in plic inchis.Daca si de aceasta data ofertele vor fi egale se va anula intregul lot.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: acestea sunt in conformitate cu Art.256 / 2 din OUG 34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SP.CLINIC MUNICIPAL DE URGENTA TIMISOARA
Adresa postala: STR.HECTOR NR.1, ETAJ I, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300074, Romania, Tel. +40 256200048, Fax: +40 256200046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2012 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer