Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie material pedagogic :echipament sonorizare cu caracter pedagogic


Anunt de participare numarul 63753/12.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA PENTRU ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI IMOBILIAR
Adresa postala: Str.Luigi Galvani, nr.20, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020362, Romania, Punct(e) de contact: MIHAIL GEANGU, Tel.021/212.15.44, Email: [email protected], Fax: 021/212.15.44
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie material pedagogic : echipament sonorizare cu caracter pedagogic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Directiei Generale pentru Administrarea Patrimoniului Imobiliar sector 2, Bucuresti si unitati de invatamant din sectorul 2 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie material pedagogic :66 echipamente sonorizare cu caracter pedagogic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162100-6 - Material pedagogic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
66 echipamente sonorizare cu caracter pedagogic
Valoarea estimata fara TVA: 451RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 9020 RON.garantie de buna executie va fi 5% din valoarea fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in raza caruia isi are stabilit sediul social.certificat de atestare fiscala in termen de valabilitate, in original sau in copie legalizata si o copie, pentru persoane juridice privind plata sumelor datorate bugetului de stat si bugetelor sociale, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar;certificat, in original sau in copie legalizata si o copie, privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de organul administratiei publice locale competente la o data ulterioara ultimei scadente de plata, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare pentru livrarea produselor, formularul F.9 din cadrul Sectiunii FormulareAutorizare de la producator atat pentru produsele hardware cat si pentru produsele software cerute de autoritatea contractanta.Minimum 3 recomandari din partea altor beneficiari / clienti din activitatea desfasurata pana in prezent.Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea integrala si intocmai a obligatiilor asumate prin contracte anterioare.Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, care vor fi prezentate sub forma unui tabel. In situatia in care ofertantul nu are obligatii contractuale in desfasurare, va fi prezentat un document sau o declaratie care sa ateste acest lucru.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica modul de derulare a altor contracte incheiate anterior de ofertanti. Neindeplinirea obligatiilor asumate prin contracte anterioare reprezinta neindeplinirea conditiilor de eligibilitate, oferta neintrand in procesul de evaluare.-Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent pentru ofertant.-Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent pentru fiecare subcontractant care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din contractul de achizitie publica.-Certificat ISO SR EN 14001:2005 sau echivalent pentru ofertant-certificat OHSAS 18001 pentru ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2008 08:15
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria unitatii , de luni pana joi ora 12-16 si vineri ora 12-14
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2008 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2008 09:30
Locul: sediul DGAPI str. Luigi Galvani nr.20 sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si persoane imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.50.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr 6, sector 3 , Localitatea: , Cod, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al DGAPI
Adresa postala: Str. Luigi Galvani nr.20, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020362, Romania, Tel.021.212.11.39, Email: [email protected], Fax: 021.212.15.44
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2008 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer