Licitatie Publica - ACHIZITIE MATERIALE CONSUMABILE HEMODIALIOZA
Anunt de participare numarul 61945/22.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea
Adresa postala: Str.1848, nr.32, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820195, Romania, Punct(e) de contact: Victoria Gheba, Tel.0240-532350, Email: [email protected], Fax: 0240-532274, Adresa internet (URL): www.spitaltulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MATERIALE CONSUMABILE HEMODIALIOZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante din loc.Tulcea str.1848 nr.32
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE MATERIALE CONSUMABILE HEMODIALIZA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 007, 458RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.10.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare prin scrisoare de garantie bancara/OP/sau la caseria unitatii in valoare de: Lot 1 34669 LEI LOT 2 4679 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii. Sursa de finantare este asigurata din fondurile alocate de Casa de Asigurari de Sanatate Tulcea
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formular de eligibilitate -Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006-formular privind neincadrarea la art. 181 / OUG34/2006;
- Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale-Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) O declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri, pentru activitatea din ultimii trei ani; - Fisa informatii generale2) Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul avea obligatia sa-l depuna potrivit legii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie (Certificat) de la Miisterul Sanatatii Publice din Romaniapentru comercializarea produselemedicale ofertate.Documentatia tehnica oficiala a producatorului, in limba romana, (prospect produsului, eticheta produsului), din care sa rezulte valorile parametrilor tehnici carefac obiectul evaluarii.Documentatia tehnica oficiala a producatorului dispozitivelor, in limba romana, din care sa rezulte compatibilitatea liniilor de sange pentru hemodializa si a cartuselor de bicarbonat cu tipul de aparat de dializa, respectiv, a solutiilor cu tipul de mixer pentru care se face oferta.Autorizare de la producator pentru livrarea produselor;
Dovada certificarii conditiilor de calitate;
Ofertantul va prezenta certificatul de acreditare pentru sistemul de management al calitatii ISO 9001sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2008 11:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TULCEA, STR.1848 NR.32, MUN.TULCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele nominalizate prin dipozitie a autoritatii contractante si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Krikor Zambaccian nr. 1 , ,Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Tel.0241-6016.003, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CABINET INDIVIDUAL AVOCAT FRANDES CLAUDIA-ALINA
Adresa postala: strada 1848 nr.32, Localitatea: TULCEA, Cod postal: 820195, Romania, Tel.0728168913, Email: [email protected] , [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2008 15:34