Licitatie Publica - Achizitie materiale de curatenie, materiale pentru igiena si obiecte pentru curatenie
Anunt de participare numarul 17328/01.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Adresa postala: STR. DRUMUL TABEREI, NR. 18, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: D.G.A.S.P.C. Sector 6 ; STR. DRUMUL TABEREI, NR. 18, SECTOR 6, BUCURESTI, Tel.7457004, In atentia: GEORGIANA PREDA, Email: [email protected], [email protected], Fax: 7457004
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie materiale de curatenie, materiale pentru igiena si obiecte pentru curatenie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: locatiile D.G.A.S.P.C. Sector 6, conform caietului de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 365, 546RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Trimestrial
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie materiale de curatenie, materiale pentru igiena si obiecte pentru curatenie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24500000-9 - Glicerina, sapunuri, detergenti, produse de curatat si de lustruit, parfumuri si produse de toaleta (Rev.1)
25171000-0-Articole de igiena sau farmaceutice (Rev.1)
25243000-6-Vesela, articole de bucatarie, de menaj si de toaleta din plastic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Atat cantitatile cat si loturile de produse sunt specificate in documentatia de atribuire, iar livrarile produselor se vor face trimestrial.
Valoarea estimata fara TVA: 91, 387RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 2% din valoarea estimata a acordului cadru, respectiv: 8.700 Ron, precum si garantie de buna executie - 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Promitent(i) furnizor(i)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care sa ateste neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; certificat constatator emis de Registrul Comertului; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale cu privire la cifra de afaceri a operatorului economic in ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
40%
Descriere:
2.
calitatea produselor
40%
Descriere:
3.
termen de livrare
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nu
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2007 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante, str. Dumul Taberei, nr.18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii delegati ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: trimestrial
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Unitatea de Coordonare si Verificare a Achizitiilor Publice
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr.44, intrare C, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021/3025381, Fax: 021/3025390
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2007 16:53