Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie materiale de osteosinteza


Anunt de participare numarul 106292/19.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
Adresa postala:  STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Localitatea:  Piatra-Neamt, Cod postal:  610136, Romania, Punct(e) de contact:  NICULINA-MIHAELA MARESIU, Tel. 0233/213470, Email:  [email protected], Fax:  0233/232050, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
bursa romana de marfuri terminal piatra neamt
Adresa postala:  bdul decebal nr.35 bloc I4 parter, Localitatea:  piatra neamt, Cod postal:  610076, Romania, Tel. 0233232390, Email:  [email protected], Fax:  0233218587
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
bursa romana de marfuri terminal piatra neamt
Adresa postala:  bdul decebal nr.35 bloc I4 parter, Localitatea:  piatra neamt, Cod postal:  610076, Romania, Tel. 0233232390, Email:  [email protected], Fax:  0233218587
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie materiale de osteosinteza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: spitalul judetean de urgenta piatra neamt bdul traian nr.1-3 judetul neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 593, 460RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183300-9 - Aparate de osteosinteza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 593, 460RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar part 11869.20ron si defalcat pe loturi conform caiet de sarcini, garantie de buna executie 10%din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CJAS neamt spital
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl priv eligib compl in conf cu Form A din Sect Form. ? in orig
-Decl priv neinc in sit prev la art. 181in orig;
-Certif de atest fisc priv achit oblig exigib catre bug de stat si catre bug asig soc de stat-Certif priv plata taxelor si impoz localeelib de Prim localaorig-Decl priv calit de parti la procedin orig
-Ofertele dep de oper ec care fig cu dat rest neachit catre bug de stat sau catre bug local vor fi respinse.
-Decl pe propria rasp ca nu se afla in nici una din sit prevaz la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996-Pt pers jurid romane:
Certif const, in orig, emis , de O R C de pe langa Trib terit, din care sa rez ca: - dome de activ al ofertantului coresp ob procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplic L nr. 85/2006 privind proceda insolventei, sau ca soc.se afla in incap de plata.-Pt pers fiz romane: - autoriz de funct , precum si orice alt docum edific considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categ profes impusa de indepl contr incopie legaliz
-Pt pers fiz/jur straine: - docum edif care sa dovedeasca o forma de inreg ca pers jurid sau de inreg/atest ori apart profes, in conf cu preved leg din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2009 , vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice - in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
-certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produselor-in copie-autorizatie de livrare, in copie(numai pentru comercianti)-Acord de asociere, daca este cazul ? in original
-Aviz de la Ministerul Sanatatii pentru comercializare si distributie ? in copie legalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
cel mai mic termen de livrare
5%
Descriere: componenta calitativa
3.
produs titan(ISO5832-2), inox(ISO5832-1), CoCr
20%
Descriere: componenta calitativa
4.
finisare coresp cu respect. stricta a unghiurilor 95, 125, 135
10%
Descriere: componenta calitativa
5.
confect. pt.utiliz. cu contact osos limitat, margini perfect rotunjite si aplatiz. pt.utiliz in tehnici m.i.
5%
Descriere: componenta calitativa
6.
inscript. prod. metalic cu sigla origin. a produsului
10%
Descriere: componenta calitativa
7.
asig. gratuita de catre ofertant pe toata per. contract. a instr. complet pt implantare
10%
Descriere: componenta calitativa
8.
asig. perm. a stoc nec cu toate dimens(stoc complet) indif de nr total achiz , pe toata durata contr, cu posib livrarii in regim de urg 48 ore
5%
Descriere: componenta calitativa
9.
inloc in mod gratuit deofertant a elem deter din instrum pt a nu scadea calit finala a implant si implicit a rezult postoprator, in termen de 48 ore
5%
Descriere: componenta calitativa
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2010 12:00
Locul: bursa romana de marfuri terminal piatra neamt bdul decebal nr.35 bloc I4 parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
CJAS neamt spital
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str.stavropoleos nr.6, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala:  str cuza voda nr.1, Localitatea:  bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234513678
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
spitalul judetean de urgenta piatra neamt
Adresa postala:  bdul traian nr.1-3, Localitatea:  piatra neamt, Cod postal:  610136, Romania, Tel. 0233219440, Fax:  0233216562
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2010 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer