Licitatie Publica - achizitie materiale de osteosinteza
Anunt de participare numarul 142045/20.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
Adresa postala: STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610136, Romania, Punct(e) de contact: BUCUR STEFAN, Tel. +40 0233213470, Email: [email protected], Fax: +40 0233232050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie materiale de osteosinteza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Piatra Neamt, B-dul. Traian nr.1-3
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 361, 180 si 728, 550RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente vor fi atribuite trimestrial in functie de fondurile alocate
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de materiale de osteosinteza
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183300-9 - Aparate de osteosinteza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot.1=100 buc;lot.2=30 buc;lot.3=10 buc;lot.4=50 buc;lot.5=10 buc;lot.6=10 buc;lot.7=50 buc;lot.8=20 buc;lot.9=20 buc;lot.10=100 buc;lot.11=20 buc;lot.12=20 buc;lot.13=20 buc;lot.14=20 buc;lot.15=10 buc;lot.16=10 buc;lot.17=50 buc;lot.18=10 buc;lot.19=100 buc;lot.20=50 buc;lot.21=20 buc;lot.22=10 buc;lot.23=20 buc;lot.24=10 buc;lot.25=5 buc;lot.26=10 buc;lot.27=10 buc;lot.28=5 buc;lot.29=5 buc;lot.30=5 buc;lot.31=150 buc;lot.32=50 buc;lot.33=5 buc;lot.34=5 buc;lot.35=5 buc;lot.36==5 buc;lot.37=30 buc;lot.38=10 buc;lot.39=50 buc;lot.40=200 buc;lot.41=50 buc;lot.42=20 buc;lot.43=10 buc;lot.44=50 buc;lot.45=20 buc;lot.46=500 buc;lot.47=50 buc;lot.48=20 buc;lot.49=30 buc;lot.50=30 buc;lot.51=50 buc;lot.52=20 buc;lot.53=20 buc;lot.54=20 buc;lot.55=20 buc;lot.56=20 buc;lot.57=20 buc;lot.58=50 buc;lot.59=20 buc;lot.60=100 buc;lot.61=500 buc;lot.62=100 buc;lot.63=100 buc;lot.64=50 buc;lot.65=5 buc;lot.66=5 buc;lot.67=20 buc;lot.68=20 buc;lot.69=50 buc;lot.70=50 buc;lot.71=50 buc;lot.72=50 buc;lot.73=10 buc;lot.74=10 buc;lot.75=10 buc;lot.76=10 buc;lot.77=10 buc;lot.78=10 buc;lot.79=100 buc;lot.80=20 buc;lot.81=150 buc;lot.82=20 buc;lot.83=20 buc;lot.84=20buc;lot.85=50 buc;lot.86=20 buc;lot.87=20 buc;lot.88=20 buc;lot.89 =40 buc;lot.90=40 buc;lot.91=5 buc;lot.92=5 buc;lot.93=100 buc;lot.94=20 buc;lot.95=3 buc;lot.96=5 buc;lot.97=2 buc;lot.98=5 buc;lot.99 =100 buc;lot.100=50 buc;lot.101=50 buc;lot.102=50 buc;lot.103=20 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 361, 180 si 728, 550RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la data limita de depunere a oferteiData pentru care se determina echivalenta leu/euro : data publicarii anuntului de participareValoareagarantiei de participare pe loturi este 14571 lei si se regaseste in caietul de sarcini: Garantie pentru IMM-uri : pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexa nr. 1din O.G.R nr. 27/2006" (formular nr. 12). Aceasta declaratie se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depune odata cu oferta.Garantiiile de participare se constituie in original si trebuie sa fie irevocabile conform art. 86 alin (1), (2) si (3) din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, astfel: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (formular 11);
- prin OP in contul autoritatii contractanteRO19 TREZ 4915 006X XX00 7977 deschis la Trezoreria PiatraNeamt.- in numerar la caseria unitatii; Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecventfara TVA, pentru IMM-uri.Modul de constituire a garantiei de buna executiea contractului: - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. (formular 10).-prin OP in contul autoritatii contractanteRO19 TREZ 4915 006X XX00 7977 deschis la Trezoreria PiatraNeamt.- in numerar la caseria unitatii;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri: CJAS Spital
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Cerinta obligatorie: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Cerinta obligatorie:
Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.
Pentru completarea declaratiei - persoanele ce detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si furnizarea procedurii de atribuire : Manager ?Dr.Lazar Ioan, Director Medical- Dr.Juncu Alexandru, Director Financiar Contabil ?Ec. Dragan Maricica, Director de Ingrijiri ? As. Iordachescu CristinaDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie:
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru participarea la procedura
Certificat fiscal care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.
Certificat de atestare fiscala care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat. Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie:
Ofertantul sa fie inregistrat legal.Documente de confirmare: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, valabil la data limita de depunere a ofertelor(emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte :
a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
b) codul unic de inregistrare;
c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
d) structura actionariatului;
e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
f) domeniul de activitate principal;
g) domeniile de activitate secundare;
h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Mentiune:
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiaraOperatorul economic trebuie sa-si demonstreze capacitatea economica - financiara in vederea indeplinirii contractului de furnizare
-Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice
-Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri medie pe ultimi 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
documente edificatoare.-copie conform cu originalul- Formularul nr.8
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2013 13:00
Locul: spitalul judetean de urgenta piatra neamt b-dul traian nr.1-3 judetul neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi egale, se va solicita o noua propunere financiara care se va depune in aceleasi conditii ca si oferta (in plic sigilat cu scrisoare de inaintare).Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire ? pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256^2, alin. (1), lit. b)din O.u.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Piatra Neamt
Adresa postala: B-dul. Traian nr.1-3, Localitatea: Patra Neamt, Cod postal: 610136, Romania, Tel. +40 0233237339, Email: [email protected], Fax: +40 0233237339
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2013 09:22