Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE MATERIALE DE PREGATIRE SI INSTRUIRE


Anunt de participare numarul 81077/27.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA DE CRUCE ROSIE DIN ROMANIA
Adresa postala: STR.BISERICA AMZEI NR.29, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010393, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA POPA, Tel.3176006, Email: [email protected], Fax: 3128452, Adresa internet (URL): www.crucearosie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
- Sanatate- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MATERIALE DE PREGATIRE SI INSTRUIRE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL SOCIETATII NATIONALE DE CRUCE ROSIE DIN ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE MATERIALE PREGATIRE SI INSTRUIRE IN DOMENIUL PRIMULUI AJUTOR DE BAZSA.
VOR FI ACHIZITIONATE 55 MANECHINE ADULT, 55 MANECHINE PEDIATRICE, 55 SETURI TRAUMATISME, 55 AED-URI, 55 TRUSE MEDICALE DE PRIM AJUTOR, 55 NOTEBOOK-URI CU SOFT PRIM AJUTOR INCLUS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162000-5 - Material de instruire (Rev.2)
39162200-7-Materiale si echipamente de pregatire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
VOR FI ACHIZITIONATE 55 MANECHINE ADULT, 55 MANECHINE PEDIATRICE, 55 SETURI TRAUMATISME, 55 AED-URI, 55 TRUSE MEDICALE DE PRIM AJUTOR, 55 NOTEBOOK-URI CU SOFT PRIM AJUTOR INCLUS
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE 4000 RON LOTUL 1 SI 4000 RONLOTUL 2GARANTIE DE BUNA EXECUTIE1% DIN VALOAREA LOTULUI 1SI 1% DIN VALOAREA LOTULUI 2
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE DE LA BUGET SI FONDURI PROPRII (PROIECT FINANTAT DE CATRE EEA)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depunecandidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedereformal asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea
declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din oug 34/2006
certificat atestare fiscala emis de catre administratia financiara
certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale
declaratie privind c alitatea de participant la procedura
certificat constatator emis de oficiul registrului comertului
certificat unic de inregistrare emis de orc
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE
BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora-declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani(ofertantul va prezenta cel putin 3 recomandari din partea beneficiarilor/clientilor)-certificat marca ce declaratie de conformitate ce a producatorului, ca produsul ofertat este conform cu directiva 93/42-aviz de funhctionare emis de ministerul sanatatii publice-experienta similara-autorizarea din partea producatorului catre ofertant privin livrarea produselor solicitate in caietul de sarcini-autorizatie de service si de garantie din partea producatorului catre ofertant-declaratie pe propie raspundere din partea ofertantului privin asigurarea instruirii personalului autoritatii contractante-se vor prezenta specificatii tehnice, brosuri, cataloage sau alte documente care sa ateste conformitatea produselor ofertate cu cerintele din caietul de sarcini (nu se accepta shite tehnice sau fise luate de pe internet)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2009 11:00
Locul: SEDIUL SOCIETATII NATIONALE DE CRUCE ROSIE DIN ROMANIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE A OFERTELOR SI CATE UN REPREZENTANT IMPUTERNICIT AL FIECARUI OFERTANT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
ESTE FINANTA DIN FONDURI EEA(EUROPEAN ECONOMIC AREA)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STRAVOPOLEUS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010393, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, ,Localitatea: bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.Tel.: 021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: Fax: 021-332.12.40, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTIINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE ACESTA IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2009 09:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer