Licitatie Publica - Achizitie materiale de sutura
Anunt de participare numarul 135414/10.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN RESITA
Adresa postala: Str.Fagarasului Nr.18, Localitatea: Resita, Cod postal: 320210, Romania, Punct(e) de contact: Craciun Andreia, Tel. +40 255227830, Email: [email protected], Fax: +40 255218760, Adresa internet (URL): www.spitaluljudeteanresita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie materiale de sutura
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Resita, str. Fagarasului, nr. 18
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 29, 989.66 si 719, 751.84RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente se va face odata la 12 luni, respectiv anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie materiale de sutura
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141125-2 - Material pentru suturi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatiilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord -cadru:
Nr. Lot Descriere produs Cant min Cant max
1 Fir polimer acid glicolic antimicrobian 120 2.880
2 Fir polimer acid glicolic antimicrobian 132 3.168
3 Fir polimer acid glicolic antimicrobian 134 3.216
4 Fir polimer acid glicolic antimicrobian 296 7.104
5 Fir polimer acid glicolic antimicrobian 488 11.712
6 Fir polimer acid glicolic antimicrobian 108 2.592
7 Fir polimer acid glicolic antimicrobian 482 11.568
8 Fir poliester 262 6.288
9 Fir poliester 394 9.456
10 Fir poliester 372 8.928
11 Fir poliester 514 12.336
12 Fir poliester 50 1.200
13 Fir poliester 12 288
14 Fir poliester 48 1.152
15 Fir poliester 120 2.880
16 Fir poliester 12 288
17 Fir matase 24 576
18 Fir neresorbabil dublu armat -Nylon pt oftalmologie 20 480
19 Fir neresorbabil dublu armat -Nylon pt oftalmologie 20 480
20 Fir neresorbabil dublu armat -Nylon pt oftalmologie 20 480
21 Fir neresorbabil dublu armat -Nylon pt oftalmologie 10 240
22 Fir neresorbabil dublu armat -Nylon pt oftalmologie 10 240
23 Fir resorbabil dublu armat pt oftalmologie 5 120
24 Fir resorbabil dublu armat pt oftalmologie 5 120
Estimari ale cantitatiilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru:
Nr. Lot Descriere produs Cant min Cant max
1 Fir polimer acid glicolic antimicrobian 120 1.440
2 Fir polimer acid glicolic antimicrobian 132 1.584
3 Fir polimer acid glicolic antimicrobian 134 1.608
4 Fir polimer acid glicolic antimicrobian 296 3.552
5 Fir polimer acid glicolic antimicrobian 488 5.856
6 Fir polimer acid glicolic antimicrobian 108 1.296
7 Fir polimer acid glicolic antimicrobian 482 5.784
8 Fir poliester 262 3.144
9 Fir poliester 394 4.728
10 Fir poliester 372 4.464
11 Fir poliester 514 6.168
12 Fir poliester 50 600
13 Fir poliester 12 144
14 Fir poliester 48 576
15 Fir poliester 120 1.440
16 Fir poliester 12 144
17 Fir matase 24 288
18 Fir neresorbabil dublu armat -Nylon pt oftalmologie 20 240
19 Fir neresorbabil dublu armat -Nylon pt oftalmologie 20 240
20 Fir neresorbabil dublu armat -Nylon pt oftalmologie 20 240
21 Fir neresorbabil dublu armat -Nylon pt oftalmologie 10 120
22 Fir neresorbabil dublu armat -Nylon pt oftalmologie 10 120
23 Fir resorbabil dublu armat pt oftalmologie 5 60
24 Fir resorbabil dublu armat pt oftalmologie 5 60
Valoarea estimata fara TVA: intre 29, 989.66 si 719, 751.84RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare: 7197, 52 leib) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)c) Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o societate de asigurari din strainatate, cu corespondent in Romania.? ordin de plata in contul autoritatii contractante confirmat de banca, sau? suma in numerar depusa la casieria unitatii Se va calcula in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecventeForma de constituire a garantiei de buna executie care va fi acceptata: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o societate de asigurari din strainatate, cu corespondent in Romania.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Manager: Dr Secasan Dumitru
Director Financiar Contabil: Ec Turescu Alexandru
Compartiment Juridic: Cons. Jr. Belcea Catalina
Comisia de evaluare este urmatoareaPresedinte: Ec Craciun Andreia-Coordonator Compartiment Achizitii Publice
Membrii: Ec Marcu Mihaela- Compartiment Achizitii PubliceEc Szucs Monica- Compartiment Achizitii Publice
Membrii supleanti: Ec Muresan Fiorela-ServiciulAprovizionareEc Munteanu Dana- ServiciulAprovizionare
Declaratie privind calitatea de participare la proceduraDeclaratie Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal cu date actualizate, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul)Documente privind inregistrarea persoane juridice/fizice straine - prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 aniMostre :1 bucata din fiecare produs ofertatDeclaratia de conformitate produs pentru confirmarea marcajului CE
Pentru toate produsele pentru care s-a depus oferta se vor transmite fotografii/descrieri
- prezentare certificate emise de organisme independente prin care se confirma certificarea sistemului integrat de urmarire a calitatii (SR EN ISO 9001, sau echivalent) practicat de furnizor pentru activitatea de furnizare produse
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
584 /03.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care se depun doua sau mai multe oferte care prezinta acelasi "cel mai scazut pret" Comisia de evaluare va solicita ca si clarificare prin intermediul facilitatiilor tehnice din Seap incarcarea de catre ofertantii in cauza a unor documente ce vor contine o noua propunere financiara. Reluarea competitiei se va face online pe SEAP, respectand prevederiile art. 149 -150 din OUG 34/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 in.2, din OUG 34/2006, 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Resita -Compartiment Juridic
Adresa postala: Str. Fagarasului, nr. 18, Localitatea: Resita, Cod postal: 320162, Romania, Tel. +40 2557830, Email: [email protected], Fax: +40 255218760, Adresa internet (URL): www.spitaljudeteanresita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2012 09:27