Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie materiale didactice Clubul Copiilor si Elevilor


Anunt de intentie numarul 12684/06.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CLUBUL SPORTIV SCOLAR RADAUTI
Adresa postala: STR. IACOB ZADIK NR. 37, Localitatea: Radauti, Cod postal: 725400, Romania, Punct(e) de contact: OANA CAZACU, Tel.0230-562733, Email: [email protected], Fax: 0230-562733
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitie materiale didactice Clubul Copiilor si Elevilor
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Sediul autoritatii contractante
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 18, 066RON
I.OBIECTEDEINVENTAR: -Aparat foto+geanta+acumulatori-MASADETENIS-TABLAMAGNETICA-ROTOR ANTENA-INSTRUMENTE DE MASURA-PISTOLLIPIT-SURSA DE LIPIT-APARATFOTODIGITAL COMPACT-TRUSABIOLOGIEII. Mijloace fixe: -APARAT FOTO DSRL-Microfon voce-KART
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
38651000-3 - Aparate de fotografiat (Rev.2)
37461500-2-Mese de tenis (Rev.2)
38424000-3-Echipament de masurare si de control (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 06.11.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
- criteriul de selectie al ofertelor: varianta cea mai buna din punct de vedere economic"- termen de livrare 15 zile
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Important: Spatiul rezervat informatiilor suplimentare este restrans. Mentionam ca detaliile tehnice ale tuturor obiectelor solicitate sunt deosebit de importante. Ca urmare, pentru lista articolelor cautate si detalii suplimentare, contactati autoritatea contractanta la: E-mail: [email protected]: 0230-561925Fax: 0230-561925Persoana de contact: prof. Horia Postolache
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2008 15:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer