Licitatie Publica - Achizitie "Materiale feroase"
Anunt de participare numarul 42410/02.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII HIDROSERV CURTEA DE ARGES S.A.
Adresa postala: Str. BARAJULUI, Nr. 1, CURTEA DE ARGES, Jud. ARGES, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: LAURENTIU PALAGHIEA, Tel.0248721701, Email: [email protected], Fax: 0248721716, Adresa internet (URL): www.hidroservarges.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Lucrari de intretinere, revizii tehnice, reparatii si modernizari la agregatele si instalatiile energetice .
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie "Materiale feroase"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul S.C. HIDROSERV Curtea de Arges S.A. din Curtea de Arges, str. Barajului, nr.1.jud. Arges.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 690, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - un contract in fiecare an din durata acordului cadru, primul contract se va atribui odata cu incheierea acordului cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie materiale feroase: curbe sudabile trase, tabla neagra, teava fara sudura, profil fasonat otel cornier, profil otel rotund, hexagonal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
27115000-4 - Otel (Rev.1)
27222400-1-Coturi sudate (Rev.1)
27321000-1-Produse laminate plate (Rev.1)
27321200-3-Produse laminate plate din otel (Rev.1)
28812120-4-Profile (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea este impartita in trei loturi conform Anexei nr.1 din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 690, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lotul I - 4000 RON, Lotul II -1000 RON si 1000 RON pentru Lotul III- depunere orice forma legala. Garantie de buna executie 5% din valoare contract incheiat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii. Plata: ordin de plata in 40 zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din OUG nr. 34/2006. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat al statului.Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare pentru livrarea produselor.Fisa/fise de informatii privind experienta similara; ISO 9001 din partea producatorului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: depunere numerar sau OP in contul RO97RNCB0024010943760001 deschis la BCR Curtea de Arges si transmis la fax nr. 0248/721716
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2008 14:00
Locul: la sediul S.C. HIDROSERV Curtea de Arges S.A. , str. Barajului, nr. 1, judetul Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor, daca considera necesara aceasta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104341, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Strada Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219947, Fax: 0248219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic
Adresa postala: Str. Barajului, nr. 1, jud. Arges., Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel.0248721701, Fax: 0248721716, Adresa internet (URL): www.hidroservarges.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2008 10:09