Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Materiale igienico sanitare


Anunt de participare (utilitati) numarul 140707/23.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: Andreea Campean, Tel. +40 365403752, Email: [email protected], Fax: +40 365403680, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie Materiale igienico sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP Locatiile E.ON GAZ DISTRIBUTIE
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie materiale igienico-sanitare: lavete bumbac 40x40 cm, prosoape bumbac 45x75 cm si Crema Ultraderm tub 150 gr
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33741100-7 - Produse de curatare a mainilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lavete bumbac 40x40 cm - 82.500 buc
prosoape bumbac 45x75 cm - 5.000 buc
Crema de curatat maini min 150 gr max 175 gr- 27.000 buc
Valoarea estimata fara TVA: 186, 595RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
3.358, 71 ron Conform legii 346/2004, art.16, intreprinderile mici si mijlocii (IMM) beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de garantiile cerute in documentatia de atribuire, iar ofertantii care isi desfasoara activitatea ca si IMM, trebuie sa prezinte o dovada eliberata de la Administratia Finantelor Publice din judetul de care apartine, privind numarul de angajati si cifra de afaceri.Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a candidaturilor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 din HGR 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original.- Garantia trebuie sa fie irevocabila- Instrumentul de garantie trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa;
- conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau;
- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate- Nu se accepta fila CEC sau depunere de numerar la casieria autoritatii contractanteNu se accepta ordine de plata care nu sunt vizate de bancaContul in care se depune garantia de participare este: RO11 BRDE 270 S V275 4041 2700 BRD Tirgu MuresDurata de valabilitate a garantiei de participare este 120 zile de la data limita de depunere a candidaturilor. Garantia de buna executie se va constitui conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006 - 10% din valoarea contractului. Conform legii 346/2004, art.16, intreprinderile mici si mijlocii (IMM) beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de garantiile cerute in documentatia de atribuire, iar ofertantii care isi desfasoara activitatea ca si IMM, trebuie sa prezinte o dovada eliberata de la Administratia Finantelor Publice din judetul de care apartine, privind numarul de angajati si cifra de afaceri.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaCerinta minima : completareformular2Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Virgil Metea - Director GeneralRadu Petre - Director General AdjunctBogdan Cirstea - Imputernicit al autoritatii contractanteErwin Wagner- Imputernicit al autoritatii contractanteFlavius Marcus- Imputernicit al autoritatii contractanteAngela Vasile- Consilier JuridicAngela Ogrean - Rep. SolicitantDorin Creifelean - Rep. SolicitantAndreea Campean- Presedinte comisie de evaluareNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte indeplinirea acestor cerinte.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006Cerinta minima : completare formular 2AIncadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Candidaturile/ofertele depuse de operatorii economici care in ultimii 2 ani nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile candidatilor/ofertantilor in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, pot fi excluse din procedura conform art.181 alin c1 din OUG 34/2006.Certificatul constatator cu elemente negative emis in temeiul art. 97 1din HGR 925/2006 da dreptul autoritatii contractante de a respinge candidatura acestui ofertant.Certificat fiscal /certificat echivalentCertificat Fiscal, fara inscrisuri din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul local si cel consolidat in luna anterioara depunerii ofertelor/candidaturilor. Documentul va putea fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila.Certificat de participare la procedura cu oferta independentaIn conformitate cu Ordinul 314 / oct.2010 se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta.Se va completa obligatoriu si formularul 2D. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original / copie lizibila/ copie legalizata, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca domeniul/domeniile de activitate al candidatului corespunde cu obiectul contractuluiIn cazul in care in acest certificat nu sunt trecute domenii de activitate necesare pentru indeplinirea contractului, neacoperite desau declaratie pe proprie raspundere.subcontractanti/ asociati, candidatura va fi respinsa. Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate sub urmatoarele forme: original/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: realizarea unei media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani egala cu: 369.458 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similaraCerinta minima : Prezentarea cel putin a unui document/contract sau a unei parti relevante dintr-un contract prin care sa se confirme livrarea de produse similare a caror valoare sa fie deminimum 186.595 RONValorile mentionate sunt fara TVA. se va prezenta cel putin o recomandare.
Mostre
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: anual
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalitate de evaluare: 1. Factorul de evaluare : pretul oferteiNumar puncte maxim acordat pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? este de 100 puncte, Punctajul ales este motivat de importanta pretului in cadrul acestui contract.Valoarea ofertei se calculeaza astfel: PretTotal(n)=Punitar*cantitatePunctajul financiar total pentru produsele ofertate se calculeaza dupa cum urmeaza: PTotal= PretTotal minim/PretTotal(n)*100 puncteIn cazul in care se constata ca mai multe oferte sunt clasate pe primul loc autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Astfel cea mai mica valoare a ofertei va fi considerata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac :5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractanteconsiderat nelegal (art. 252 OUG 34/2006)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Dep Juridic E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Piata Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Tel. +40 365403679, Email: [email protected], Fax: +40 365403769
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2012 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer