Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie materiale pentru executie lucrari de reparatii si intretinere a drumurilor din judetul Ilfov pe anul 2013 de catre serviciul public de intretinere drumuri judetene din cadrul Judetului Ilfov ? Consiliul Judetean


Anunt de participare numarul 143717/18.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ILFOV - CONSILIUL JUDETEAN
Adresa postala: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Punct(e) de contact: Calinoiu Constantin, Tel. +40 2127534/2125693, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 2127534/2125699, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie materiale pentru executie lucrari de reparatii si intretinere a drumurilor din judetul Ilfov pe anul 2013 de catre serviciul public de intretinere drumuri judetene din cadrul Judetului Ilfov ? Consiliul Judetean
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetul Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie materiale pentru executie lucrari de reparatii si intretinere a drumurilor din judetul Ilfov pe anul 2013 de catre serviciul public de intretinere drumuri judetene din cadrul Judetului Ilfov ? Consiliul Judetean
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113700-2 - Materiale de reparatii rutiere (Rev.2)
14211100-4-Nisip natural (Rev.2)
14213300-0-Nisip gudronat (Rev.2)
44113800-3-Materiale de imbracaminti rutiere (Rev.2)
44113810-6-Imbracaminte de uzura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie materiale pentru executie lucrari de reparatii si intretinere a drumurilor din judetul Ilfov pe anul 2013 de catre serviciul public de intretinere drumuri judetene din cadrul Judetului Ilfov ? Consiliul Judetean
Valoarea estimata fara TVA: 4, 114, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 40.000, 00 lei fara TVA. Garantia de parti.se va constituiinconf. cu prev. art.86, alin.1), 2)si3) din H.G nr.925/2006;Garantia de parti.poate fi constituita in alta moneda decat lei, la un cursde reconversie afisat de BNR, la datapublicarii anuntului de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emisin conditiile legii de catre o societate bancara a ofertelor sau de catre o societate de asigurari, se va putea utilizaF.10 sau orice alt modelagreat de catreinstitutia emitenta, cu conditiarespectarii prevedereilor art. 86 alin.(2)-(4) din HG nr.925/2006.In cazul constituirii prin virament bancar contul in care se va vira garantia de paticipare este RO58TREZ4215006XXX000266, deschis la Trezoreria judetului Ilfov, cu confirmarea acestuiacel mai tarziupana ladata si ora limita de deschidere a ofertelorsi cu mentionarea obiectului contractului.Mod de prezentare ? Dovada constituirii garantiei de participare/ instrumentul de garantare se prezinta in original, in plic separat de plicul ofertei, pe care se va mentiona ?Garantie de participare?, pana la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii de ofertein asociere, garantia de participaretrebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia departicipareemisainaltalimba decatromana va fi prezentata in originalsivafi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Conform prevederilorart.2781 din O.U.Gnr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge, autoritatea contractanta va retine contestatarului parte din garantia de participare respectiv: 7.894, 25 leifara TVA. Cuantumulgarantiei de buna executieeste de 5%din valoarea totala a contractului.In cazulin careofertantuleste o asociere, incadrarea incategoria interprinderilormici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.Astfel, daca toti asociatiise incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50%a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile Art. 90 alin (1) din H.G. 925/2006, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G nr.925/2006 si prevederile H.G nr. 1045/2011.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 din H.Gnr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Toate documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane, se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestor documente in original ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator sau, ori de cate ori sunt sesizate elemente de neclaritate cu privire la documentele prezentate.Se vor prezenta: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitate de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal Formular nr. 1 /Cazier judiciar al operatorului economic/Cazier judiciar al administratorului/directorului general.
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Modalitate de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal Formular nr. 2Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, dupa caz.
- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiilede plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificatul privindimpozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, celeiin care se depun ofertele;3. Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?
Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere Formular nr. 134. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006
Modalitate de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere Formularul nr. 12
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant(dupa caz).
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Marian PETRACHE - Presedinte-Consiliul Judetean Ilfov;
Cristina MANICEA-Vicepresedinte ?Consiliul Judetean Ilfov;
Sebastian Daniel GEANTA- Vicepresedinte ?Consiliul Judetean Ilfov;Persoanele care semneaza documente emisein legatura cu sau pentruprocedura de atribuire:
Scriosteanu IONEL - Director Cabinet-Cabinet Presedinte;
Monica TRANDAFIR-Secretar al Judetului- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Liviu GRADINARU ? Director General ? Directia Economica, Investitii.si Absorbtie Fonduri Interne si Internationale;
Constantin CALINOIU-Director Executiv-Directia Investitii ?Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Cristian Pistol - Directorexecutiv ? Directia Absorbtie Fonduri Interne si Internationale - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Irina SULIMAN?Director Executiv - Directia Juridica si Administratie Publica Locala- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Bogdan COSTEA-Director Executiv-Directia Economica- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Marilena PADURE- Sef Birou-Biroul Buget, Venituri si Cheltuieli ? Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Gabriela ALDEA - Sef serviciu ? Seviciul Pregatire, Implementare Proiecte - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Mihaela NEDELCU - Sef Serviciu Urbanism si Amenajarea Teritoriului - Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Horatiu MARIN - Sef serviciu ? Biroul Disciplina in Constructii ? Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Ionica DRAGOTEANU - Sef Serviciu ? Serviciul Administratie Publica ? Directia Juridica si Administratie Publica Locala - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Radu MARIOARA- Sef serviciu- Serviciul Public de Intretinere Drumuri Judetene;Persoane care aproba bugetul- Lista consilierilor judeteni:
Bolintineanu GHEORGHE ?Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Marin BRANZOI- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Niculae CONSTANTIN - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Stefan DORR - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Florin CristianDRAGAN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Petra DUMITRACHE- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Ana-Maria DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Catalin DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Ionel DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Vasile DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Lucian ENACHE- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Emil IONITA - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Ionut Ciprian GROSU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Marius Grigoras IANCU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Alexandra MARGARIT- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Victor NEAGU - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Constantin NITA- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Mihai Sandu NITA- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Cornel Constantin OFITERU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Florin PANTAZI- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Nicolae PAUN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Tanase PETRE- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
George PIHA - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Stefan RADULESCU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Gheorghe ROMAN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Andrei SCUTELNICU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;
Ionel- Robert STEFAN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov.
Toma CRISTIAN - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov; Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Pentru persoanele juridice romane:
1.Modalitate de indeplinire: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora.
Persoane juridice straine
2.Modalitate de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.(se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.ro)
-prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat: 4.114.250, 00lei
Se vor prezenta:
- Fisa de informatii generalePentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati, respectiv:
- pentru anul 2012:1 EUR = 4, 4560 lei, 1 USD = 3, 4682 lei
- pentru anul 2011 ? 1 EUR = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 0486 lei,
- pentru anul 2010:1 Eur = 4, 2099 lei, 1 USD = 3, 1779 lei,
Continuare cerinta nr.1: documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei sunt lasate la latitudinea operatorului economic. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art.186 din OUG 34/2006), aceasta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor insotii angajamentul ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intimpina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Continuare cerinta nr.1.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind situatia economica si financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.
Nota: Persoana ce asigura sustinerea situatiei economic si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excludereadin procedura de atribuire conform prevederilot art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) siart. 69^1 din OUG 34/2006.
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare cumulativa aresurselor tuturor membrilor asocierii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitateadeindeplinire cerinta nr.1: Formularul 3 ? Informatii generale.--
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Continuare cerinta nr.6: Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), lit. c^1) si lit. d) si art. 69^1.
Angajamentulferm trebuiesa reprezinteun instrument juridic incheiat in forma autentica care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.
Cerinta nr. 6
Informatii privind asociatii: Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului inainte de data semnarii contractului.
Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.
Continuare cerinta nr.6: Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor. Individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana pe intreaga durata a contractului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Continuare cerinta nr.6: Nota: In conformitate cu art.190, alin.(1) si (2) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarileulterioare, capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Cerinta nr.5: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Cerinta nr. 4
Ofertantul va face dovadaca dispune de laborator de incercari (propriu sau cu contract de prestare/colaborare) pentrudeterminarile necesare furnizarii materialelor din cadrul acestui contract, cu respectarea prevederilor din caietul de sarcini, sau declaratie pe propria raspundereca, in cazul in care oferta va fii desemnata castigatoare va prezenta acest document.
Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuatein ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 2
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personajului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Cerinta nr. 3
- Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare.Se va prezenta Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare.Se solicita utilaje si echipamentetehnicespecificeacestui tipde furnizare.
Cerinta nr. 1
CertificatulISO 9001 (sau echivalent)pentru operatorul economic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind asociatiiInformatii privind asociatiiInformatii privind asociatiiInformatii privind asociatiiModalitatea de indeplinire cerinta nr.5: Se va prezenta formularul 12GModalitatea de indeplinire cerinta nr.4: Se vor prezenta documente relevante pentru sustinerea acestei cerinte sau o declaratie pe propria raspundereModalitatea de indeplinirecerinta nr.1- Se va prezenta o declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani - Formular nr. F4Modalitatea de indeplinire cerinta nr.2: O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - Formularul 12.IModalitatea de indeplinire cerinta nr.3: Se va prezenta Formularul nr.12 HModalitatea de indeplinire cerinta nr.1: Sistemul de management al calitatii implementat, certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. ISO 9001 sau standarde echivalente), valabile la data limita de depunere a ofertei, corespunzator activitatilor aferente obiectului contractului supus procedurii, copie conform cu originalul.Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca, operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
-
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2013 10:00
Locul: Judetul Ilfov-Consiliul Judetean, Str.Gheorghe nr.18, sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, precum si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.In situatia in care doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Autoritatea Contractanta va incheia contractul de achizitie publica in termen de 7 zile dupa expirarea termenului de 6 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii, cf. preved. art 205 din OUG nr. 34/2006.Modul de obtinere a Documentatiei de Atribuire: Autoritatea contractanta a publicat toata documentatia in SEAP.Toate clarificarile aferente proiectului vor fi postate pe adresa de internet http: //www.e-licitatie.ro si vor fi semnate de insusire si anexate la Oferta.Toti operatorii economici vor avea acces la toate informatiile care vor apare pe parcursul derularii procedurii de achizitie.Modalitate de plata: Plata pentru Achizitie materiale pentru executie lucrari de reparatii si intretinere a drumurilor din judetul Ilfov pe anul 2013 de catre serviciul public de intretinere drumuri judetene din cadrul Judetului Ilfov ? Consiliul Judetean se va face partial, pe baza fiecarei facturi in parte emisa de furnizor pe baza comenzii autoritatii contractante si aprobata la plata de catre autoritatea contractanta, in conditiile stabilte in contract.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fidepusa in cel mult 10zileincepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, de catre contestator despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Avizare Legalitate Acte-Judetul Ilfoc-Consiliul Judetean
Adresa postala: Str. Gheorghe Manu, nr.18, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Tel. +40 2127534, Fax: +40 2127534
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2013 16:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer