Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?ACHIZITIE MATERIALE PIETROASE - PIATRA SPARTA SI BALAST - PENTRU INTRETINEREA CURENTA DN DIN RAZA DE ACTIVITATE A D.R.D.P. IASI ? SDN BOTOSANI?


Anunt de participare numarul 135252/07.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: DRDP IASI, Tel. +40 232214430, In atentia: Serviciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 232214432, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi - Serviciul Achizitii
Adresa postala: str. Asachi Gh. nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 232214430, In atentia: Serviciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi - Serviciul Achizitii
Adresa postala: str. Asachi Gh. nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 232214430, In atentia: Serviciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi - Serviciul Achizitii
Adresa postala: str. Asachi Gh. nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 232214430, In atentia: Serviciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?ACHIZITIE MATERIALE PIETROASE - PIATRA SPARTA SI BALAST - PENTRU INTRETINEREA CURENTA DN DIN RAZA DE ACTIVITATE A D.R.D.P.IASI ? SDN BOTOSANI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SDN BOTOSANI - DN 29B, DN24C, 29D
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
materiale pietroase pt executarea in regie a lucrarilor de reparatii burdusiri pe DN 29B km 15+260 ? km 31+100, 24C KM82+000-91+000, KM 106+900-142+000, 18+900-20+100, DN29D KM 28+780-29+000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14212310-6 - Balast (Rev.2)
14212300-3-Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5.752 tone piatra sparta si 2060 tone balast
Valoarea estimata fara TVA: 370, 776RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului. Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Gar de participare va fi in cuantum de 4.000, 00 lei si care se poate constitui astfel: *prin virament bancar cu OP in contul RO33RNCB0175008094080037 BCR Iasi. Ordinul de Plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original sau in copie, intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta. Este obligatoriu ca ofertantul sa realizeze viramentul bancar in timp util, luand in calcul, daca este cazul, si durata transferurilor interbancare, astfel incat la data si ora deschiderii ofertelor Autoritatea Contractanta sa poata confirma existenta sumei aferente garantiei de participare solicitata prin Documentatia de Atribuire in contul sau. Ordinul de plata emis in alta limba decat romana va fi insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. *Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Totodata acesta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare sumacalculata conform prevederilor art.2781 alin.(1) din OUG34/2006(A), in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC. Se recomanda utilizarea formularului 6 - Scrisoarea de Garantie Bancara pentru participare. In cazul unei garantii de participare emise de catre o societate de asigurari se va prezenta dovada platii integrale a politiei de asigurare. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. *Depunere numerar la casieria DRDP IASI. IMM beneficiaza de reducere 50%. Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie in termen de 7 zile lucratoare de la data semnarii acestuia. Cuantumul gar de buna exec a contr este de 5% din pretul contractului, fara TVA si va fi consituita in lei, astfel: a)Instrument de garantare emis conf legii , in favoarea achizitorului de o societate bancara sau de o soc de asig, care va deveni anexa la contract b)retineri succesive in cuantum de 5%din valoarea facturilor, fara T.V.A.In cazul in care gar de buna exec se constituie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre furnizor nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contr, fara T.V.A. Achizitorul va instiinta furnizorul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. IMM beneficiaza de reducere 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie neincadrarea (ofertantii/canditatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori) in situat prevazute la art. 691 din OUG 34/2006(A)-formularul 2; Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt dir.DRDP IASI-ing.Danut Pila; dir.ec.-ec.Vasile Popa; dir.adjunct Intretinere Stefan Ilie; dir.adjunct Intretinere Mirela Popescu; sef Serviciu Achizitii ing.Manuela Popa; sef Serviciu Intretinere Drumuri ing.Catalin Dimache;Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 3 din Cap. III Formulare;Decl privind neinc in sit prev la art. 180 din OUG 34/2006(A)- Formularul 7 din Cap. III Formulare;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006(A)- Formularul 8 din Cap. III Formulare;;Certificat de taxe si impozite locale privind indepl obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat; Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acestea vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantul va prezenta : Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste obiectul de activitate (cod CAEN) in original sau copie ?conform cu originalul?, valabil la data prezentarii lui, in conformitate cu legislatia in vigoare.Unitatea achizitoare isi rezerva dreptul ca inainte de semnarea contractului sa cearaofertantului castigator sa prezinte Certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita bilantul contabil la data de 31.12.2011 inregistrat la organele competente. Bilantul contabil inregistrat la organele competente trebuie prezentat astfel: - pentru persoanele juridice romane, copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata. - pentru persoanele juridice straine, copie lizibila insotita de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati + cpun document/contract/ proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea produselor. 2. Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare (utilaje, instalatii, echipamente, mijloace auto, etc.) 3.Declaratie privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului de furnizare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2012 10:00
Locul: DRDP IASIstr. Asachi Gh. nr. 19 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700481
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE+maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Doc de atrib este publicata pe site-ul www.drdpiasi.ro; fisierele sunt semnate electronic si desch lor necesita aplic software pt citire. I. Pt demonst indep cr de calif din Fisa de Date a Achiz, of are dreptul de a prezenta initial, in conf cu art. 11, alin (4) din HG 925/2006 cu modif si complet ulter, Decl pe proprie rasp semnata de reprezentantul sau legal ? F 10 din cap. III Formulare, prin care sa confirme ca indeplineste crit de calif, astfel cum au fost solic in Doc de Atrib. ATENTIE! *Decl va fi insotita de o anexa in care of trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indep a resp cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, div val, cantit etc. *In cazul in care ofertantul uzeaza de Decl pe pr raspundere prin care sa confirme indep cer de calific, acesta are oblig de a prezenta/completa certif/doc edific care probeaza/confirma indepl cer de calif atunci cand primeste din partea Autoritatii Contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut. II. In situatia participarii la procedura cu oferta comuna, cr de calif si selectie care trebuie indeplinite de fiecare dintre of asociati, precum si cele care vor fi indeplinite de aceia care urmeaza a exec acele parti din contract avute in vedere la stabilirea cr de calif, in Anexa 2 la Ordinul ANRMAP nr. 509 din 14 sept 2011, privind formularea crit de calif si selectie publicat in M O al Romaniei, Partea I, nr. 687/28.09.2011. III. In conf cu Manualul operational pentru atribuirea contr de achiz al ANRMAP, in cazul in care doua sau mai multe oferte ocupa primul loc cu acelasi pret, modalitatea de departajare este urm: Ofertantiilor care au prezentat acelasi pret li se va solicita transmiterea unei noi prop fin in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua Pr Fin are pretul cel mai scazut. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi desemnata castig.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepand cu ziua luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi - Departamentul Juridic
Adresa postala: str. Asachi Gh. nr. 19, Localitatea: iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel. +40 232214430, Email: [email protected], Fax: +40 232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2012 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer