Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie materiale sanitare


Anunt de participare numarul 106693/26.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala:  B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900591, Romania, Punct(e) de contact:  IOAN TIBERIU TOFOLEAN, Tel. 0241/616784, Email:  [email protected], Fax:  0241/616784, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta
Adresa postala:  B-dul Tomis nr.145, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900591, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 0241.619.260, In atentia:  Ec.Stanculescu Corneliu, Email:  [email protected], Fax:  0241.619.260
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta
Adresa postala:  B-dul Tomis nr.145, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900591, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 0241.619.260, In atentia:  SERVICIUL ACHIZITII, Fax:  0241.619.260
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta, REGISTRATURA SPITALULUI
Adresa postala:  B-dul Tomis nr.145, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900591, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 0241.619.260, In atentia:  SERVICIUL ACHIZITII, Fax:  0241.619.260
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA, B-DUL TOMIS NR.145
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 12 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 12, 849, 349.23RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de consumabilesanitareconform documentatie publicata in SEAP;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141125-2 - Material pentru suturi chirurgicale (Rev.2)
33140000-3-Consumabile medicale (Rev.2)
33184100-4-Implanturi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie materiale sanitare conform caiet sarcini din documentatia de atribuire publicata in SEAP;Cantitatile se regasesc in caietul de sarcini;
Valoarea estimata fara TVA: 12, 849, 349.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 1% din val. fara TVA, expr. in lei.LOT.1=40178 LEI ; LOT 2=15180 LEI; LOT 3=39102 LEI;LOT4=34035 LEI;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de Casa de Sanatate a Judetului Constanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conformart. 180 din OUG nr. 34/2006- origin, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006;
Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
Certifical de atestare fiscala eliberat de organul de administratie fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul socialprivind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie legalizata din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii;
Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului- xerocopie certificata ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale-formularul specificdin Sectiunea III .original;
Bilantul Contabil -ofertantul trebuie sa prezinteultimulbilant contabil anual ;respectiv cel depus ladata de 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente, pentru conformitatecu originalul cu semnatura si stampila -xerocopie certificata ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat ISO 9001sau ISO 13485 al producatorului-copie
Certificat de conformitate CE al produsului ofertatsau declaratie de conformitate CEa producatorului-copie
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani-formularul specificdin Sectiunea III .original;Recomandari- cel putin 2 copie
Autorizatie de la producator-copie legalizata sau original-formularul specificdin Sectiunea III .original;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2010 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA-SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice operator economic care a depus oferta .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleus, nr., sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030094, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel-constanta
Adresa postala:  Str.Krikor Zambaccian nr, 1, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900746, Romania, Tel. 0241616003, Fax:  0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestator, solutionarea contestatiei poate fii atacata in termen de 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Spitalului
Adresa postala:  B-dul Tomis nr.145, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900591, Romania, Tel. 0241.503.427
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2010 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer