Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie materiale sanitare


Anunt de participare numarul 108588/29.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC COLTEA
Adresa postala:  B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030171, Romania, Punct(e) de contact:  COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE, Tel. 021.3874491, In atentia:  Ref I A Olteanu Fanuta, Email:  [email protected], Fax:  021.3874123, Adresa internet (URL):  www.coltea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC COLTEA, B-DUL I.C. BRATIANU NR.1, SECTOR 3 BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 94, 004.5 si 2, 273, 074RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM DOCUMENTATIEIE DE ATRIBUIRE ANEXATA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18424300-0 - Manusi de unica folosinta (Rev.2)
33141111-1-Bandaje adezive (Rev.2)
33141200-2-Catetere (Rev.2)
33141420-0-Manusi chirurgicale (Rev.2)
33141641-5-Sonde (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEIE DE ATRIBUIRE ANEXATA
Valoarea estimata fara TVA: intre 94, 004.5 si 2, 273, 074RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare pe lot conform anexa B.Garantie de buna executie in suma fixa reprezentand 5%din valoarea fara TVA a contarctului subsecvent ce va fi atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat - CASMB, Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
se accepta asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea;2.Declaratie privind inexistenta starii de faliment;
3.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, care atesta inexistenta de obligatii bugetare restante la data desfasurari licitatiei deschise;4.Certificat privind impozitele si taxele locale (eliberat de primarie), din care sa reiasa ca ofertantul nu inregistreaza debite la data desfasurari licitatiei deschise;5.Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C;
6.Certificat constatator emis de O.N.R.C.valabil la data deschiderii ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatiigenerale cuprinzand si cifra de afaceri peultimii 3 (trei) ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa/fise de informatii privind experienta similara;2.Lista principalelor livrari in ultimii 3 (trei) ani;3.Certificate constatatoare/Recomandari din partea altor beneficiari;
4.Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele: ISO 9001 sau echivalent pentru distribuitor, valabile la data deschiderii ofertelor;5. Autorizatie de punere pe piata emisa de MSP;
6. Declaratie de conformitate CE sau echivalent (a producatorului), valabila la data deschiderii ofertelor, conform HGR 911/2005;
7.Se solicita prezentarea unei fise tehnice a produselor, pliante, cataloage sau alte materiale de informare in sustinerea conformitatii produselor cu specificatiile tehnice in limba romana;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.11.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2010 10:00
Locul: Spitalul Clinic Coltea, B-dul I.C.Bratianu nr.1 sector 3, Bucuresti, Compartiment Achizitii publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare, Reprezentatnti imputerniciti ai ofertantilor, Reprezentanti UCEVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Bugetul de Stat, venituri proprii, CASMB
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.42, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Fax:  021/311.8090
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SPITALULUI CLINIC COLTEA
Adresa postala:  B-DUL I.C. BRATIANU NR.1 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030171, Romania, Tel. 021/3874491, Email:  [email protected], Fax:  021/3874123, Adresa internet (URL):  www.coltea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2010 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer