Licitatie Publica - ACHIZITIE MATERIALE SANITARE
Anunt de participare numarul 133651/03.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. Georgescu
Adresa postala: B-DUL CAROL I, NR. 50, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700503, Romania, Punct(e) de contact: B-DUL CAROL I NR.50, Tel. +40 232267601, In atentia: TUFESCU CORNELIU, Email: [email protected], Fax: +40 232267601, Adresa internet (URL): http: //www.cardioiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MATERIALE SANITARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-DUL CAROL I NR.50
ETAJUL VI, MAGAZIE
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 37, 091.75 si 1, 964, 408.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia contracte de furnizare subsecvente in functie de bugetul Institutului. Nivelul minim si maxim al cantitatilor de produse ce se poate achizitional prin Acord Cadru: conform cantitatilor din Caietul de Sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord Cadru de furnizare produse: Achizitie materiale sanitare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33158000-2 - Terapie electrica, electromagnetica si mecanica (Rev.2)
33141200-2-Catetere (Rev.2)
33141310-6-Seringi (Rev.2)
33170000-2-Anestezie si reanimare (Rev.2)
33195000-3-Sistem de monitorizare a pacientilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1: Aleze (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 130 bucati);Lot2: Prelungitor pentru seringa automata (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 35000 bucati);Lot3: Prelungire (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 10000 bucati);Lot4: Robineti 3 cai (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 15000 bucati);Lot5: Seringa 1 ml cu ac (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 4800 bucati);Lot6: Seringa 2 ml cu ac (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 82000 bucati);Lot7: Seringa 5 ml cu ac (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 64200 bucati);Lot8: Seringa 10 ml cu ac (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 100200 bucati);Lot9: Seringa 20 ml cu ac (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 77500 bucati);Lot10: Seringa 50ml cu ac (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 40700 bucati);Lot11: Seringa 100 ml tip Guyon (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 150 bucati);Lot12: Mandren cu conector ajustabil(cant. minima 1 buc ? cant. maxima 8 bucati);Lot13: Pad decontaminare (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 300 bucati);Lot14: Transducer presiune (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 24 bucati);Lot15: Senzor de nivel (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 24 bucati);Lot16: Senzor de temperatura pentru pacient adult (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 60 bucati);Lot17: Senzor de temperatura pentru pacient copii (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 60 bucati);Lot18: Bloc ferita (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 10 bucati);Lot19: Decalcifiant pentru heater cooler (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 60 bucati);Lot20: Tablete decalcifiant (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 120 bucati);Lot21: Patura incalzit - racit pacient adult (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 72 bucati);Lot22: Patura incalzit - racit pacient pediatric (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 24 bucati);Lot23: Cablu egalizare (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 12 bucati);Lot24: Ultrasonic gel (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 24 bucati);Lot25: Cateter arterial seldinger (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 1200 bucati);Lot26: Pipa guedel reutilizabil (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 40 bucati);Lot27: Rampa robineti cu 4 cai si prelungire (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 650 bucati);Lot28: Rampa cu 3 robineti (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 350 bucati);Lot29: Sonda aspiratie traheala cu valva (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 7700 bucati);Lot30: Sonda de intubatie cu balonas (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 1350 bucati);Lot31: Sonda nasogastrica (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 2000 bucati);Lot32: Var sodat (cant. minima 1 bidon ? cant. maxima 50 bidoane;Lot33: Circuit anestezie autoclavabile (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 7 bucati);Lot34: Circuit ventilator (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 10 bucati);Lot35: Cateter dializa adult (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 30 bucati);Lot36: Cateter venos central cu 3 cai (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 1450 bucati);Lot37: Cateter venos central cu 2 cai (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 350 bucati);Lot38: Oxisenzor pediatric dispozabil (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 90 bucati);Lot39: Oxisenzor adult dispozabil(cant. minima 1 buc ? cant. maxima 1310 bucati);Lot40: Cateter hemodializa pediatric (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 2 bucati);Lot41: Cateter dializa peritoneala pediatric (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 2 bucati);Lot42: Spirometru adult (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 20 bucati);Lot43: Dispozitiv pentru monitorizarea parametrilor hemodinamici dublu (cant. minima 1 buc ?cant. maxima 500 bucati);Lot44: Dispozitiv pentru monitorizarea parametrilor hemodinamici simplu(cant. minima 1 buc ? cant. maxima 200 bucati);Lot45: Dispozitiv pentru monitorizarea parametrilor hemodinamici (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 5 bucati);Lot46: Sistem monitorizare continua minim invaziva a debitului cardiac (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 30 bucati);Lot47: Sistem monitorizare continua minim invaziva a oximetriei (cant. minima 1 buc ? cant. maxima 30 bucati);
Valoarea estimata fara TVA: intre 37, 091.75 si 1, 964, 408.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Informatii despre garantia de participare pentru fiecrare lot in parte se regasesc in Anexa B ? Informatii suplimentare privind loturile. Garantia de participare se poate constitui prin: 1)virament bancar in contul R080TREZ4065005XXX009774, Trezoreria IASI; 2)instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform modelului de formular nr.1 IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea modelului de formular nr.2 Garantia de participare va fi valabila minim 90 zile de la data limita a depunerii ofertei. Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278^1 alin.1 din OUG nr.34/2006 este: - intre 63000 si 420000 lei inclusiv ? 1% din aceasta valoare. Pentru transmiterea garantiei de participare se vor respecta prevederile art.18 din Hotararea nr.1660/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare alocate de Ministerul Sanatatii si Casa de Asigurari de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - se vor completa modelele de formulare nr.4 si nr.5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa modelul de formular nr.6 (Persoanele cu functie de decizie din cadrul a.c. plus cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatorii: Manager - Grigore Tinica, Director financiar contabil - Nedelciuc Victoria, Director Medical - Dabija Eduard, Alexandru Ciucu, Dascalescu Daniel, Bujor Adrian, Plescan Mihaela, Buta Daniela, Fetcu Nadia, Cotiata Petronela, Tufescu Corneliu, Farcasel Victor, Badurla Ionut, Cirstean Anca, Ciobanu Eduard Ionut)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa modelul de formular nr.7Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa modelul de formular nr.10 Persoane juridice romane: Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident ca persoana juridica.
Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 30.06.2011
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de mostre de produs
Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani
Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor clasate pe primul loc: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare transmisa prin SEAP, o noua propunere financiara pe baza careia vor fi departajati. Reofertarea se face doar pentru loturile la care va exista aceasta situatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al INSTITUTULUI DE BOLI CARDIOVASCULARE ? PROF. DR. GEORGE I.M. GEORGESCU ? IASI
Adresa postala: B-dul Carol I nr.50, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700503, Romania, Tel. +40 232267601, Fax: +40 232267601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2012 10:17