Licitatie Publica - ACHIZITIE MATERIALE SANITARE
Anunt de participare numarul 143634/16.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN RESITA
Adresa postala: Str.Fagarasului Nr.18, Localitatea: Resita, Cod postal: 320210, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Rosu Andreia, Tel. +40 0255227830/106, Email: [email protected], Fax: +40 0255218760, Adresa internet (URL): www.spitaluljudeteanresita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MATERIALE SANITARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA RESITA-SERV APROVIZIONARE STR FAGARASULUI NR.18
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 104, 197.4 si 3, 751, 106.44RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ATRIBUIREA CONTRACTELOR SUBSECVENTE SE VA FACE ANUAL
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE MATERIALE SANITARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatiilor minime si maxime care ar putea fi solicitate de durata intregului acord cadru:
conform caiet sarciniEstimari ale cantitatiilor minime si maxime care ar putea fi solicitate de durata unui contract subsecvent:
conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 104, 197.4 si 3, 751, 106.44RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare: 37.511, 11 leiCuantumul garantiei de participare si valoarea ce se retine este de 1% in conformitate cu art. 43 indice 1 din OUG 34/2006 si se regasesc in caietul de sarcini. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru IMM ?uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea mentionata.In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM .Modul de constituire a garantiei pentru participare: 1.Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, instrument de garantare ; 2.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ; 3.Numerar la caseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta); 4.Ordin de plata vizat de banca sau fila cec. Cont : RO48TREZ1815006XXX003298, Trezoreria Resita. NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (S.E.A.P.). In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC in conf cu art. 278*1 din OUG 34/2006, cu modif ulterioare, se va retine din garantia de participare. Echivalenta leu/euro va fi cea din data publicarii anuntului de participare. In cazul depunerii ofertelor pentru mai multe loturi se va completa un centralizator din care sa rezulte loturile pentru care s-a depus garantia de participare si valoarea totala a garantiei de participare. Se va calcula in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecventeForma de constituire a garantiei de buna executie care va fi acceptata, conf.art.90 din HG 925/2006.? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, , sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Manager: Dr Secasan Dumitru
Director Financiar Contabil: Ec Turescu Alexandru
Compartiment Juridic: Cons. Jr. Belcea Catalina
Comisia de evaluare este urmatoareaPresedinte: Ec Rosu Andreia -Coordonator Compartiment Achizitii Publice
Membrii: Ec Marcu Mihaela- Compartiment Achizitii PubliceEc Szucs Monica- Compartiment Achizitii Publice
Membrii supleanti: Ec Muresan Fiorela-ServiciulAprovizionareEc Munteanu Dana- ServiciulAprovizionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform art. 188 lit e) din O.U.G. nr 34/2006 se solicita descrieri si/sau fotografii ale produselor care se vor transmite in SEAP alaturi de celelalte documente ale ofertei.
Conform art. 19 alin (3) din Hotararea nr. 1660/2006 se solicita prezentarea unei mostre din fiecare lot ofertat pana la data limita de depunere a ofertelor. Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se pastreaza ca etalon, iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului.
Mostrele se vor depune pentru toate componentele lotului si se vor trimite si inregistra la secretariatul autoritatii contractante, Resita, Str Fagarasului nr.18. Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original al producatorului. Prezentarea mostrelor este obligatorie, neprezentarea mostrelor atrage descalificarea ofertantului. Mostrele sunt gratuite si vor ramane in posesia achizitorului
Se solicita Declaratie de conformitate conform marcajului CE, (declaratia de conformitate CE , va trebui depusa in traducere autorizata) - in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?
Standarde de asigurarea calitatii- prezentare certificate emise de organisme independente prin care se confirma certificarea sistemului integrat de urmarire a calitatii (SR EN ISO 9001, sau echivalent) practicat de furnizor pentru activitatea de furnizare produse.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conform art. 188 lit e) din O.U.G. nr 34/2006 se solicita descrieri si/sau fotografii ale produselor care se vor transmite in SEAP alaturi de celelalte documente ale oferteiConform art. 19 alin (3) din Hotararea nr. 1660/2006 se solicita prezentarea unei mostre din fiecare lot ofertat pana la data limita de depunere a ofertelor.Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se pastreaza ca etalon, iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului.Mostrele se vor depune pentru toate componentele lotului si se vor trimite si inregistra la secretariatul autoritatii contractante, Resita, Str Fagarasului nr.18. Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original al producatorului. Prezentarea mostrelor este obligatorie, neprezentarea mostrelor atrage descalificarea ofertantului. Mostrele sunt gratuite si vor ramane in posesia achizitoruluiSe solicita Declaratie de conformitate conform marcajului CE, (declaratia de conformitate CE , va trebui depusa in traducere autorizata) - in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?Cerinta minima : - prezentare certificate emise de organisme independente prin care se confirma certificarea sistemului integrat de urmarire a calitatii (SR EN ISO 9001, sau echivalent) practicat de furnizor pentru activitatea de furnizare produse.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
611/09.04.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care se depun 2 sau mai multe oferte care sa prezinte acelasi "cel mai scazut pret" comisia de evaluare va solicita ca si clarificare prin intermediul SEAP incarcarea de catre ofertantii in cauza a unor documente ce vor contine o noua propunere financiara.Reluarea competitiei se va face online pe SEAP, respectand prevederile art.149-150 din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 ind.2 din OUG 34/2006:10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Resita ?Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Fagarasului, nr. 18, Localitatea: Resita, Cod postal: 320162, Romania, Tel. +40 255227830, Email: [email protected], Fax: +40 255218760, Adresa internet (URL): www.spitaljudeteanresita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2013 09:03