Licitatie Publica - Achizitie materiale sanitare
Anunt de participare numarul 148427/10.12.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL CARACAL
Adresa postala: str.Plevnei nr.36, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Punct(e) de contact: Firanescu Nicoleta Loredana, Tel. +40 249512880, In atentia: Biroul achizitii publice si contractare, Email: [email protected], Fax: +40 249512373, Adresa internet (URL): www.smcaracal.webs.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spitalul Municipal Caracal
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Caracal , Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 241.32 si 211, 750.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Ct. subsecvente se vor incheia lunar sau trimestrial, in functie de incheierea ct de prest serv medicale dintre Sp Mun Caracal si Casa de Asigurari de Sanatate Olt si de aprobarea bugetului cu aceasta destinatie. Cantitatea minima estimata a unui contract subsecvent si cantitateamaxima estimata a unui contract subsecvent sunt specificate in ANEXA B la fiecare lot in parte.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Materiale sanitare, conform descrierii din Anexa B a prezentei Fise de date a achizitie. x
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru, precum si cantitatile minime si maxime ale celui mai mare contract subsecvent ce poate fi incheiat in baza acordului cadru sunt specificate in Anexa B a acestei Fise de date , pentru fiecare lot in parte .
Valoarea estimata fara TVA: intre 241.32 si 211, 750.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii obtinute din serviciile medicale prestatwe de Spitalul Municipal Caracal si decontate de Casa de asigurari de sanatate Olt - fonduri bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND CIFRA DE AFACERI GLOBALA, continand si informatii generale ( cf. art. 185 alin. 1 litera c din OUG nr. 34/ 2006 , modificata si completata). Ofertantul trebuie sa prezinte informatii generale privind cifra de afaceri globala in ultimii trei ani ( 2010, 2011, 2012) . Nu se solicita o anumita cifra pentru a fi calificat. Vizeaza activitatea din ultimii trei ani , in masura in care informtiile respective sunt disponibile ; in acest ultim caz autoritate contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economoc a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Se va depune in original, semnat si stampilat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.Declaratie de conformitate CE pentru produsele ofertate prin care se demonstreaza ca acestea intrunesc cerintele Directivei Europene 93/42/ EEC, sau document echivalent acesteia.
Cerinta nr. 2. Vor fi depuse mostre cu titlu gratuitpentru loturile ofertate .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor depune: - declaratie de conformitate CE pentru produsele ofertate, emisa de producator, prin care se demonstreaza ca acestea intrunesc cerintele Directivei Europene 93/42/ EEC, sau document echivalent acesteia. Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Documentele redactate intr-o alta limba vor fi insotite de traducerea in limba romana.Conform Notificarii ANRMAP din 22 iunie 2012, privind Fisa de date a achizitiei, mostrele se solicita in vederea stabilirii conformitatii cu produsul/ produsele ce fac obiectul acordului cadru doar pentru acele produse de serie ce sunt identice cu cele ce fac obiectul achizitiei publice , respectiv cele care vor fi livrate.Trebuie sa fie ambalate si etichetate conform reglementarilor legale in vigoare , trebuie sa aiba aplicat marcajul CE. Vor fi excluse ofertele pentru produsele care nu poarta marcajul CE . Raman in custodia achizitorului astfel: cele pentru operatorii economici declarati castigatori pana la finalizarea Acordului Cadru; pentru cei necastigatori sau respinsi se vor returna la cerere dupa expirarea termenului de contestare a rezultatului procedurii. Daca in termen de 10 zile dupa expirarea termenului de contestare a rezultatului procedurii mostrele nu sunt revendicate, raman cu titlu gratuit in posesia autoritatii contrctanteVor fi transmise , pana la data limita dedepunere a ofertelor mentionata in anuntulde participare, la SECRETARIATUL Spitalului Municipal Caracal, Caracal , str. Plevnei, nr.36, jud. Olt, ambalate, ambalajul fiind marcat cu urmatoarele date: Pentru Spitalul Municipal Caracal, Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt, si cu inscriptia «PENTRU LICITATIA DESCHISA MATERIALE SANITARE. A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA________, ORELE_____» (se specifica data limita de depunere a ofertelor mentionata in anuntulde participare).Ofertantul va intocmi un opis cu mostrele depuse si o scrisoare de inaintare incare vor fi specificate datele de identificare ale ofertantului si procedura pentru care sunt depuse mostrele. Nedepunerea mostrelor atrage respingereaofertei ca inacceptabila ( pentru lotul ofertat pt. care nu a fost depusa mostra).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca pe locul 1 sunt clasate doua sau mai multe oferte deoareceau preturi egale , in vederea departajarii autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza sa incarce electronicprin intermediul SEAP documente care contin noile preturi . Acordul cadru se va incheia cu cel mult 3 operatori economici. In situatia in care mai multi operatori economici.se claseaza pt. incheierea acordului cadru la egalitate pe locul 2 deoareceau preturi egale , in vederea departajarii autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza sa incarce electronicprin intermediul SEAP documente care contin noile preturi. Aceste noi preturi pot fi imbunatatite decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul 1 in clasament.In situatia in care mai multi operatori economici.se claseaza pt. incheierea acordului cadru la egalitate pe locul 3 deoareceau preturi egale , in vederea departajarii autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza sa incarce electronicprin intermediul SEAP documente care contin noile preturi. Aceste noi preturi pot fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul 2 in clasament.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator , despre un act al autoritatii contractante , pe care acesta il considera nelegal ( cf. art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic
Adresa postala: Spitalul Municipal Caracal , str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Tel. +40 249512880, Email: [email protected], Fax: +40 249512373, Adresa internet (URL): www.smcaracal.webs.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2013 07:06