Licitatie Publica - ACHIZITIE MATERIALE SANITARE CONSUMABILE, ACHIZITIE MATERIALE SANITARE CONSUMABILE 2, ACHIZITIE MATERIALE SANITARE CONSUMABILE 3
Anunt de intentie numarul 9821/25.01.2008
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"
Adresa postala: Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010825, Romania, Punct(e) de contact: Lorena Toader, Tel.311.89.70, Email: [email protected], Fax: 319.30.72, Adresa internet (URL): Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACHIZITIE MATERIALE SANITARE CONSUMABILE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : La sediul autoritatii contractante - Serviciul Farmacie
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 7, 100, 000EUR
Cod CPV 21121320-6, 21211220-3, 21222220-3, 24421200-3, 24475000-0, 24492210-4, 24492800-7, 24641230-0, 24641240-3, 25226300-4, 25310000-7, 28212000-1, 28528920-4, 29231430-0, 31512000-8, 33100000-1, 33123000-8, 33123100-9, 33124110-9, 33131510-5, 33131600-3,
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
21121320-6 - Hartie sau carton termosensibile (Rev.1)
21211220-3-Pungi din hartie (Rev.1)
25226300-4-Capsule din plastic (Rev.1)
33131510-5-Freze dentare (Rev.1)
33131600-3-Instrument pentru obturatii dentare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.02.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul autoritatii contractante, Biroul Achizitii si Contractari, telefon 021.311.89.70/ 021.319.30.72
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACHIZITIE MATERIALE SANITARE CONSUMABILE 2
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : La sediul autoritatii contractante - Serviciul Farmacie
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 7, 100, 000EUR
Cod CPV 33132000-4, 33133000-1, 33138000-6, 33140000-3, 33140000-5, 33141110-4, 33141111-1, 33141113-5, 33141114-2, 33141116-6, 33141122-1, 33141124-5, 33141125-2, 33141127-6, 33141200-2, 33141220-8, 33141310-6, 33141320-9, 33141420-0, 33141610-9, 33141611-6,
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33141420-0 - Manusi chirurgicale (Rev.1)
33141110-4-Pansamente (Rev.1)
33141111-1-Bandaje adezive (Rev.1)
33141610-9-Pungi de recoltare (Rev.1)
33141611-6-Pungi de recoltare a urinei (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul autoritatii contractante, Biroul Achizitii si Contractari, telefon 021.311.89.70/ 021.319.30.72
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACHIZITIE MATERIALE SANITARE CONSUMABILE 3
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : La sediul autoritatii contractante - Serviciul Farmacie
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 7, 100, 000EUR
Cod CPV 33141620-2, 33141641-4, 33141641-5, 33141642-2, 33141700-7, 33141720-3, 33141750-2, 33141800-8, 33141808-8, 33144100-7, 33144210-1, 33161000-6, 33162100-4, 33171200-1, 33172100-7, 33183100-7, 33183300-9, 33190000-8, 33194100-7, 33194210-1, 33194220-4, 33195000-3, 33253452-1, 33412100-2
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33141620-2 - Truse medicale (Rev.1)
33141641-5-Sonde (Rev.1)
33141642-2-Accesorii de drenaj (Rev.1)
33141700-7-Accesorii ortopedice (Rev.1)
33141720-3-Dispozitive ortopedice ajutatoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 14.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul autoritatii contractante, Biroul Achizitii si Contractari, telefon 021.311.89.70/ 021.319.30.72
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2008 12:13