Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie materiale sanitare electrofiziologie


Anunt de participare numarul 135255/08.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Adresa postala: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Dumitrescu, Tel. +40 213026724, Email: [email protected], Fax: +40 213175221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie materiale sanitare electrofiziologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul institutului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 152, 312 si 6, 196, 108RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie materiale sanitare electrofiziologie, catetere, truse Seldinger, electrozi ablatie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141200-2 - Catetere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Catetere electrod ablatie cu RFsi racire cant.min.1 buc - max 280 buc
Truse Seldinger : de 5, 6, 7 si 8 F cant.min.1 buc - max 3800 buc
cateter electrod de diagnostic electrofiziologie intracavitar-quadripolar-curba fixa cant.min. 1 buc - max 150 buc
conector pin - cablu de conectare compatibil 4 pin cant.min.1 buc - max. 20 buc
cateter electrod de diagnostic electrofiziologie intracavitar-decapolar-curba fixa cant.min.1 buc - max. 150 buc
cablu conectare 10 pin cant.min.1 buc - max. 20buc
cateter electrod de diagnostic electrofiziologie intracardiaca decapolar de sinus coronar cu curba variabila (deflectabil_ o singura directie cant.min.1 buc - max. 150 buc
conector pin - cablu de conectare compatibil 4 pin cant.min. 1 buc - max 20 buc
cateter electrod decapolar deflectabilcant.min.1 buc - max. 150 buc
cateter diagnostic de mapping de densitate inalta cant.min. 1buc - max 150 buc
conector pin - cablu de conectare compatibil 4 pin cant.min.1buc - max. 20 buc
cateter electrod mapping vene pulmonare cant.min.1buc - max. 150 buc
conector pin - cablu de conectare compatibil 4 - 10 pincant.min.1 buc - max 20 buc
Catetere electrod ablatie cu RF de 4 mm deflectabile minim 2 directiicant.min.1 buc - max.150 buc
conector compatibilATAKR, STOKER, RADIONICS cant.min.1 buc - max.20 buc
Teci peel-away cu valva cu set introductor cant.min. 1 buc - max 2500 bucPompa de irigare pentru ablatie cu Radiofrecventa si electrod de irigare si set tubulatura : cant.min.1 buc - max 2 buc
Set extragere mecanica sonde pacing si defibrilare cant.min.1 buc - max. 50 bucSondese stimulare temporara si studio electrofiziologic multielectrod transesofagiene cant.min.1 buc max. 400 buc
adaptoare in Y de la 2 intrari IS1 bipolare/unipolare la un conector bipolar IS1 cant.min.1 buc - max 50 buc
stimulator extern pentru studi electrofiziologic cu baterii cant.min.1buc - max. 2 buc
Pachet Cateter de ablatie 7F cu varf de 3, 5mm si tub de irigatie cant.min.1 buc max.100 buc
Pachet Cateter de ablatie bidirectional 8F cuvarf poros si tub de irigatie cant.min.1 buc max.100 buc
SISTEM DE ABLATIE INTRACARDIAC cant.min.1 buc - max.2 buc
Ghid Hidrofilic cant.min.1 buc- max.500 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 152, 312 si 6, 196, 108RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se va constitui garantie de participare in cuantum de123860 lei si va fi detaliata pentru fiecare lot in parte in anexa B. Perioada de valabilitate a ofertei ? 90zile de la termenul limita de primire a ofertei. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului si anume: pt valori estimate/lot cuprinse intre 63.000-420.000 lei valoarea retinuta va fi de 1% din val estimata, iar pt cele cuprinse cu valori estimate intre 420.001-4.200.000 lei, valoarea retinuta va fi 4200 lei+0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei. Garantie de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in cont garantii IUBCV?B ?RO47TREZ7025005XXX000164 ? Trezorerie Sector 2 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.? Garantia de buna executie - cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea contractului subsecvent iar aceasta va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform H925/2006 Art. 90, daca contractul subsecventdepaseste 15000 Euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OG.34/2006- Completarea Formularului 4 din Sectiunea Formulare;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Localeal unitatiiadministrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local -din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depune oferta ? (original sau copie conform cu originalul -scanat in format .pdf)
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidatdin care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depune oferta? (original sau copie conform cu originalul -scanat in format .pdf);
- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- Completarea Formularului 1 din Sectiunea Formulare;
- Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea- Completarea Formularuluinr. 2 din Sectiunea Formulare;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006 - Completarea Formular nr.9din Sectiunea Formulare. Mentionam persoanele cu functii de decizie astfeldin cadrul institutului plus cele care sunt implicate in organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire Manager-Conf. Dr. Serban Bubenek;
Director Medical-Conf. Dr. Daniela Filipescu; Director Financiar Contabil-Ec. Elena Tapu Mocanu; Ing. Gh. Dumitrescu, Dr. Radu Ciudin; Dr. Capraru Cristian;
Aviz de functionare eliberat de M.S.F. (inclusv anexele) in termen de valabilitate- Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente- copie lizibila semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. -scanat in format .pdf)
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor- : Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte pentru conformitatedocumentul in original/copie legalizata.- original sau copie conform cu originalul -scanat in format .pdf
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se vor prezenta mostre
Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent pentru comert cu materiale sanitare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3243/20.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S176-288718 din 14.09.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor clasate pe primul loc: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare transmisa prin SEAP, ( in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi. o noua propunere financiara) pe baza careia vor fi departajati. Reofertarea se face doar pentru loturile la care va exista aceasta situatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul limita de depunere a contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic
Adresa postala: sos. fundeni nr.258 2, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 072435, Romania, Tel. +40 21317522, Fax: +40 213175222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2012 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer