Licitatie Publica - Achizitie materiale sanitare: fire de sutura neresorbabile si resorbabile
Anunt de participare numarul 53531/25.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV
Adresa postala: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500326, Romania, Punct(e) de contact: GIORGETA DRAGOI, Tel.0268/327998, Email: [email protected], Fax: 0268/327998, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie materiale sanitare: fire de sutura neresorbabile si resorbabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500326
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 808, 941.12RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MATERIALE SANITARE fire chirurgicale: resorbabile si neresorbabile pentru chirurgie vasculara, bloc operator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141121-4 - Suturi chirurgicale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei pentru elaborarea si prezentarea ofertei
Valoarea estimata fara TVA: 808, 941.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot 1= 768 lei; Lot 2 = 2700 lei; lot 3= 4200 lei; lot 4 = 325 leiGarantie de buna executie 5% din valoarea contractului de furnizare fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate din contractele cu C.J.A.S. Brasov
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii, inainte de semnarea acordului cadru de achizitie publica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala de Administrare locala; Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia impozite si taxe locale; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii Publice; Certificat de inregistrare a dispozitivului medical emis de Ministerul Sanatatii Publice sau Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea dispozitivului cu una din directivele europene in domeniu: Directiva 93/42 CEE, Directiva 98/79 CEE, Directiva 90/385 CEE sau echivalent copie semnata si stampilata; Autorizatia de livrare a produselor din partea producatorului care sa ateste ca furnizorul este importator si/sau distribuitor autorizat pe teritoriul Romaniei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente, la data de 31.12.2007 in xerocopie semnat si stampilat conform cu originalul; Fisa de informatii generale Formular nr.1
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardeleUNI, ISO, EN, TUV, CE sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12835
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2008 10:00
Locul: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV, STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV FISCAL
Adresa postala: STR. B-DUL EROILOR, NR.5, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268411081, Email: [email protected], Fax: 0268411081
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART.272 alin.1 si 2 din OUG 34/2006, modificata de art.67 din OUG.94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV, Biroul de achizitii Publice
Adresa postala: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27 BRASOV 500326, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500326, Romania, Tel.0268327998, Email: [email protected], Fax: 0268327998
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2008 15:57