Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE MATERIALE SANITARE PENTRU PNS "Tratamentul de supleere a functiei renale la pacientii cu insuficienta renala cronica ( IRC)


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
5.822.037 RON

Castigatorul Licitatiei: FRESENIUS MEDICAL CARE ROMANIA S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 104164/30.09.2010
Informatii anunt de participare asociat 92284
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova
Adresa postala:  CRAIOVA, str.Tabaci nr 1, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200642, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Dinescu, Tel. 0251502445, Email:  [email protected], Fax:  0251502445, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
"spital de urgenta"
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MATERIALE SANITARE PENTRU PNS "Tratamentul de supleere a functiei renale la pacientii cu insuficienta renala cronica ( IRC)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Inchiriere
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE MATERIALE SANITARE PENTRU PNS "Tratamentul de supleere a functiei renale la pacientii cu insuficienta renala cronica ( IRC)
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
24322500-2-Alcool (Rev.2)
33141000-0-Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
33141310-6-Seringi (Rev.2)
33194100-7-Aparate si instrumente pentru perfuzie (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
5, 822, 037.2RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S247-354041din23.12.2009
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2010/S138-212384din20.07.2010
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 3450 Denumirea: Acord cadru materiale sanitare dializa
V.1) Data atribuirii contractului 9/20/2010
V.2) Numarul de oferte primite 8
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
FRESENIUS MEDICAL CARE ROMANIA S.R.L.
Adresa postala:  Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 19-21, et.3, sect.1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013682, Romania, Tel. 2334268-71; 2334268-72, Email:  [email protected], Fax:  2334220, Adresa internet (URL):  www.fmc-romania.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 4629947.60 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
6, 7, 8, 9, 12, 13, 16, 22, 28, 29, 30, 31
Contract nr: 3448 Denumirea: Acord cadru materiale sanitare dializa
V.1) Data atribuirii contractului 9/20/2010
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Sof Medica S.R.L.
Adresa postala:  Sos. Nicolae Titulescu, Nr.3, Bloc A1, Scara 4, Etaj 6, Ap.46, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011131, Romania, Tel. 0213082100, Email:  [email protected], Fax:  0213082180, Adresa internet (URL):  www.sofmedica.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 288147.60 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
25, 26, 27
Contract nr: 3452 Denumirea: Acord cadru materiale sanitare dializa
V.1) Data atribuirii contractului 9/20/2010
V.2) Numarul de oferte primite 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
B. BRAUN AVITUM S.R.L.
Adresa postala:  Remetea Mare, nr. 636, DN6, km 546+400dr, Localitatea:  Remetea Mare, Cod postal:  307350, Romania, Tel. 0256284905, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0256282988
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 111358.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1, 2, 3, 4, 5
Contract nr: 3451 Denumirea: Acord cadru materiale sanitare dializa
V.1) Data atribuirii contractului 9/20/2010
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DIASOL S.A.
Adresa postala:  str. VASILE GOLDIS, nr.5, ap.3, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  3000061, Romania, Tel. 0256 487947, Email:  [email protected], Fax:  0256 303390
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 634400.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
10, 11
Contract nr: 3449 Denumirea: Acord cadru materiale sanitare dializa
V.1) Data atribuirii contractului 9/20/2010
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PANSIPROD MEDICAL S.R.L.
Adresa postala:  Filipestii de Padure, str. Principala, nr. 941, Localitatea:  Filipestii de Padure, Cod postal:  107245, Romania, Tel. 021 668.40.85
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 21684.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
17, 18, 21
Contract nr: 3447 Denumirea: Acord cadru materiale sanitare dializa
V.1) Data atribuirii contractului 9/20/2010
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PAUL HARTMANN S.R.L.
Adresa postala:  Str.Kos Karoly, Nr.1/A, (birou 1-4) Et.1, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540300, Romania, Tel. 0265210928, Email:  [email protected], Fax:  0265213558, Adresa internet (URL):  www.hartmann.info
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 27040.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
19
Contract nr: 3446 Denumirea: Acord cadru materiale sanitare dializa
V.1) Data atribuirii contractului 9/20/2010
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PRODCONFARM S.R.L.
Adresa postala:  STR. CAPITAN CUTUI, NR. 2, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110065, Romania, Tel. 0248206136, Email:  [email protected], Fax:  0248206137
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 62400.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
24
Contract nr: 3445 Denumirea: Acord cadru materiale sanitare dializa
V.1) Data atribuirii contractului 9/20/2010
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Balton Med S.R.L.
Adresa postala:  Camil Ressu 38, Bl A11, Sc 1, Et 3, Ap15, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  031755, Romania, Tel. 0722683909, Email:  [email protected], Fax:  3484831, Adresa internet (URL):  www.balton.pl
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 47060.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
14, 15, 23
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
lotul: 20 anulat conform O.U.G 34/2006, art 209, alin 1, lit c
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel CRAIOVA
Adresa postala:  Bd Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200126, Romania, Tel. 25141856
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova-Bir.Achizitii si Contracte
Adresa postala:  TABACI 1, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200264, Romania, Tel. 0251502445
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2010 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer