Licitatie Publica - ACHIZITIE MATERIALE SANITARE SPECIFICE PROCEDURILOR DE CHIRURGIE CARDIOVASCULARA - MATERIALE IMPLANTABILE SI ADITIONALE
Anunt de participare numarul 141917/12.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. Georgescu
Adresa postala: B-DUL CAROL I, NR. 50, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700503, Romania, Punct(e) de contact: B-DUL CAROL I, NR.50, Tel. +40 232267601, In atentia: TUFESCU CORNELIU, Email: [email protected], Fax: +40 232267601, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SPITALICEASCA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MATERIALE SANITARE SPECIFICE PROCEDURILOR DE CHIRURGIE CARDIOVASCULARA - MATERIALE IMPLANTABILE SI ADITIONALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-dul Carol I nr.50, Iasi, Etaj VI, Magazie
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 305, 978.87 si 12, 821, 753RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente lunar, trimestrial sau orice perioadain functie de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie si de necesitatile autoritatii contractante.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE MATERIALE SANITARE SPECIFICE PROCEDURILOR DE CHIRURGIE CARDIOVASCULARA - MATERIALE IMPLANTABILE SI ADITIONALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33184200-5 - Proteze vasculare (Rev.2)
33141220-8-Canule (Rev.2)
33182220-7-Valve cardiace (Rev.2)
33186000-7-Sistem de circulatie extracorporala (Rev.2)
33186100-8-Oxigenator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
L1-600buc, L2-600buc, L3-50buc, L4-25buc, L5-150buc, L6-150buc, L7-100buc, L8-100buc, L9-20buc, L10-100buc, L11-30buc, L12-30buc, L13-30buc, L14-25buc, L15-600buc, L16-600buc, L17-75buc, L18-50buc, L19-50buc, L20-50buc, 21-50buc, L22-50buc, L23-15buc, L24-200buc, L25-50buc, L26-25buc, L27-30buc, L28-30buc, L29-30buc, L30-30buc, L31-30buc, L32-30buc, L33-5buc, L34-5buc, L35-5buc, L36-10buc, L37-10buc, L38-10buc, L39-10buc, L40-10buc, L41-15buc, L42-15buc, L43-15buc, L44-15buc, L45-15buc, L46-5buc, L47-15buc, L48-10buc, L49-25buc, L50-25buc, L51-15buc, L52-5buc, L53-5buc, L54-5buc, L55-5buc, L56-5buc, L57-5buc, L58-3buc, L59- 15buc, L60-30buc, L61-30buc, L62-30buc, L63-30buc, L64-25buc, L65-25buc, L66-25buc, L67-25buc, L68-25buc, L69-25buc, L70-5buc, L71-15buc, L72-30buc, L73-30buc, L74-30buc, L75-30buc, L76-30buc, L77-30buc, L78-5buc, L79-5BUC, L80-5buc, L81-5buc, L82-5buc, L83-5buc, L84-5buc, L85- 20buc, L86-40buc, L87-40buc, L88-50buc, L89-50buc, L90-40buc, L91-40buc, L92-40buc, L93-40buc, L94-50buc, L95-50buc, L96-40buc, L97-40buc, L98-50buc, L99-50buc, L100-150buc, L101-150buc, L102-250buc, L103-600buc, L104-80buc, L105-60buc, L106-120buc, L107-100buc, L108-100buc, L109-50buc, L110-50buc, L111-20buc, L112-500buc, L113-80buc, L114-80buc, L115-500buc, L116-30buc, L117-30buc, L118-30buc, L119-30buc, L120-30buc, L121-30buc, L122-30buc, L123-30buc, L124-50buc, L125-300buc, L126-200buc, L127-50buc, L128-300buc, L129-300buc, L130-50buc, L131-50buc, L132-150buc, L133-200buc, L134-600buc, L135-100buc, L136- 600buc, L137-10cut, L138-100buc, L139-100buc, L140-4buc, L141-200buc, L142-1200buc, L143-400buc, L144-20buc, L145- 200buc, L146-120buc, L147-300buc, L148-30buc, L149-30buc, L150-30buc, L151-100buc, L152-15buc, L153-4000buc, L154-3600buc, L155-3600buc, L156-1800buc, L157-50buc, L158-50buc, L159-400buc, L160-50buc, L161-2000buc, L162-100buc, L163-50buc, L164-20buc, L165-20buc, L166-100buc, L167-100buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 305, 978.87 si 12, 821, 753RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Informatii despre garantia de participare pentru fiecare lot in parte se regasesc in Anexa B - Informatii suplimentare privind loturile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se poate constitui prin: 1)virament in contul RO80TREZ4065005XXX009774, Trezoreria Iasi, 2) Instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform modelului de formular nr.1Nota: In situatia in care ofertantul este I.M.M., acesta va prezenta documente in acest sens. Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor privind criteriile legate de garantia de participare.In cazul in care sunt ofertanti economici care doresc sa constituie garantia de participare in valuta, echivalenta se va face la nivelul cursului de schimb pentru maximum 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie deste de 2% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare alocate de Ministerul Sanatatii si casa de Asigurari de Sanatate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - se vor completa modelele de formulare nr.4 si nr.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa modelul de formular nr.6 (Persoanele cu functie de decizie din cadrul a.c. plus cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii prezente sunt urmatorii: Manager - Prof. Dr. Grigore Tinica, Director financiar contabil - Ec.Nedelciuc Victoria, Director Medical - Dabija Eduard, Sef Sectie Clinica de Chirurgie Cardiovasculara, presedinte comisie de evaluare - Dr. Ciucu Alexandru, Medic primar chirurgie cardiovasculara, membru in comisia de evaluare - Dr. Bitere Eugen, Medic primar chirurgie cardiovasculara, membru in comisia de evaluare - Dr. Stoica Lucian, Asistent medical Sef Bloc Operator, membru in comisia de evaluare - Bujor Adrian, Asistent medical Sef Sectia de Chirurgie Cardiovasculara, memebru in comisia de evaluare - Fetcu Nadia, Birou Achizitii, secretar in comisia de evaluare - Insp. spec. Tufescu Corneliu.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa modelul de formular nr.7Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa modelul de formular nr.10 Persoane juridice romane: Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident ca persoana juridica.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii (Se va prezenta o copie semnata, stampilata si cu mentiunea , ,conform cu originalul, , pe fiecare pagina).Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2011 sau 30.06.2012
Fisa de Informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta o copie semnata, stampilata si cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,Se va completa modelul de formular nr.8, iar pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de catre BNR pentru fiecare an in parte care este urmatorul: 2010 - 4, 20992011 - 4, 23792012 - 4, 4560
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani
Prezentarea de mostre de produs
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa modelul de formular nr.9Pentru toate produsele pentru care s-a depus oferta, se vor transmite mostre la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertei.Mostrele de produse vor avea lipita pe ele o eticheta cu nr. lotului pentru care participa. Ele se vor prezenta ambalate intr-un plic/cutie, marcat/a cu denumirea ofertantului si inscriptia , , mostre de produse, , pentru participarea la licitatie deschisa online avand ca obiect ACHIZITIE MATERIALE SANITARE SPECIFICE PROCEDURILOR DE CHIRURGIE CARDIOVASCULARA - MATERIALE IMPLANTABILE SI ADITIONALE.Mostrele vor fi insotite de un OPIS care sa contina denumirea produsului ofertat ai numarul pozitiei din caietul de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2013 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor clasati pe primul loc: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constatat ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare transmisa prin intermediul SEAP, o noua propunere financiara pe baza careia vor fi departajati.Reofertarea se face doar pentru loturile la care va exista aceasta situatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 256^2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioara.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Institutului de Boli Cardiovasculare , ,Prof. Dr. George I.M. Georgescu'' Iasi
Adresa postala: B-dul Carol I, Nr.50, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700503, Romania, Tel. +40 232267601, Fax: +40 232267601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2013 14:34