Licitatie Publica - Achizitie materiale sanitare urologie
Anunt de participare numarul 91208/18.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"
Adresa postala: Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010825, Romania, Punct(e) de contact: Lorena Gogot, Tel.311.89.70, Email: [email protected], Fax: 319.30.72, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie materiale sanitare urologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante- serviciu farmacie
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot canule si sisteme drenaj
sistem drenaj siliconat, ch 16
sistem drenaj siliconat, ch 18
sistem drenaj siliconat, ch 20
sistem drenaj siliconat, ch 22
sistem drenaj siliconat, ch 25
tub insuflatie siliconat
canule rectale
Lot urogel
urogel flacon 12, 5gr
urogel seringa de 6ml
Lot consumabile urologie
stent ureteral dublu J, deschis/deschis, ghid cu mandren reglabil, ch 6/26
stent ureteral dublu J, deschis/deschis, ghid cu mandren reglabil, ch 7/26
stent ureteral dublu J, deschis/inchis, ghid cu mandren reglabil, ch 6/26
stent ureteral dublu J, deschis/inchis, ghid cu mandren reglabil, ch 7/26
stent ureteral dublu J, ghid hidrofil impingator, deschis/deschis, ch 4, 8/26
stent ureteral dublu J, ghid hidrofil impingator, deschis/inchis, ch 4, 8/26
ghid hidrofil drept
ghid Lunderquist
cateter ureteral dreptch 4, 8
cateter ureteral dreptch 6
cateter ureteral dreptch 7
cateter ureteral ocluziv
set complet nefrostomiech 6
set complet nefrostomiech 8
set complet nefrostomie percutanata ch 10
ace punctie renala
cateter nefrostomie cu balon ch 12
cateter nefrostomie cu balon ch 14
cateter nefrostomie cu balon ch 16
set cistostomie complet
cateter prostatectomie 3 cai
cateter foley siliconat ch 18
cateter foley siliconat ch 20
cateter foley tip Mercier ch 14
cateter foley tip Mercier ch 16
cateter foley tip Mercier ch 18
cateter foley tip Mercier ch 20
cateter ureteral tip Mercier ch 6
cateter ureteral tip Mercier ch 8
cateter ureteral tip Mercier ch 10
cateter ureteral tip Mercier ch 12
cateter ureteral tip Mercier ch 14
uristil set complet ch 8
uristil set complet ch 14
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141642-2 - Accesorii de drenaj (Rev.2)
33140000-3-Consumabile medicale (Rev.2)
33141200-2-Catetere (Rev.2)
33141320-9-Ace medicale (Rev.2)
33661100-2-Anestezice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot canule si sisteme drenaj buc 1
sistem drenaj siliconat, ch 16 buc 50
sistem drenaj siliconat, ch 18 buc 50
sistem drenaj siliconat, ch 20 buc 100
sistem drenaj siliconat, ch 22 buc 50
sistem drenaj siliconat, ch 25 buc 50
tub insuflatie siliconat rola 7
canule rectale buc 500
Lot urogel buc 1
urogel flacon 12, 5gr flac 1.000
urogel seringa de 6ml buc 250
Lot consumabile urologie buc 1
stent ureteral dublu J, deschis/deschis, ghid cu mandren reglabil, ch 6/26 buc 7
stent ureteral dublu J, deschis/deschis, ghid cu mandren reglabil, ch 7/26 buc 5
stent ureteral dublu J, deschis/inchis, ghid cu mandren reglabil, ch 6/26 buc 3
stent ureteral dublu J, deschis/inchis, ghid cu mandren reglabil, ch 7/26 buc 3
stent ureteral dublu J, ghid hidrofil impingator, deschis/deschis, ch 4, 8/26 buc 3
stent ureteral dublu J, ghid hidrofil impingator, deschis/inchis, ch 4, 8/26 buc 2
ghid hidrofil drept buc 8
ghid Lunderquist buc 5
cateter ureteral dreptch 4, 8 buc 2
cateter ureteral dreptch 6 buc 5
cateter ureteral dreptch 7 buc 3
cateter ureteral ocluziv buc 2
set complet nefrostomiech 6 buc 5
set complet nefrostomiech 8 buc 10
set complet nefrostomie percutanata ch 10 buc 2
ace punctie renala buc 5
cateter nefrostomie cu balon ch 12 buc 5
cateter nefrostomie cu balon ch 14 buc 5
cateter nefrostomie cu balon ch 16 buc 5
set cistostomie complet buc 15
cateter prostatectomie 3 cai buc 18
cateter foley siliconat ch 18 buc 25
cateter foley siliconat ch 20 buc 25
cateter foley tip Mercier ch 14 buc 5
cateter foley tip Mercier ch 16 buc 5
cateter foley tip Mercier ch 18 buc 5
cateter foley tip Mercier ch 20 buc 5
cateter ureteral tip Mercier ch 6 buc 5
cateter ureteral tip Mercier ch 8 buc 5
cateter ureteral tip Mercier ch 10 buc 5
cateter ureteral tip Mercier ch 12 buc 5
cateter ureteral tip Mercier ch 14 buc 5
uristil set complet ch 8 buc 5
uristil set complet ch 14 buc 5
Valoarea estimata fara TVA: 183, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-405, 00 lei pt lot 1;363, 00 lei pt lot 2;1.269, 00 lei pt lot 3.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul M.Ap.N si CASAOPSNAJ.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta asocierea/subcontractarea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea
Declaratia privind neincadrarea la art 181 din OUG 34/2006
CUI
Certificat constatator
Certificat atestare fiscala
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inregistrare al dispozitivelor medicale, emis de M.S.P. pentru dispozitivele medicale fabricate in Romania sau declaratie de conformitate a producatorului pentru produsele care poarta marcaj C.E
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
143/18.11.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2009 15:33
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2009 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - Amfiteatru.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de catre ofertanti si comisia dev evaluare.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Spaiul Independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr.Carol Davila - Oficiul Contencios
Adresa postala: str.Mircea Vulcanescu, nr.88, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010825, Romania, Tel.021-3193051 int 803
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2009 17:35