Licitatie Publica - Achizitie materiale si aparataj electric
Anunt de participare (utilitati) numarul 130712/21.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala: STR.ECLUZEI NR.1, AGIGEA , CONSTANTA, Localitatea: Agigea, Cod postal: 907015, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Sirbu, Tel. 0241702728, Email: [email protected], Fax: 0241737711, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie materiale si aparataj electric
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul de materiale, str.Ecluzei nr. 1, Agigea, jud. Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Descriere
Achizitia publica ce are ca obiect furnizarea materialelor si aparatajului electricse structureaza pe grupe de produse, astfel :
Grupa 1. Aparate electrice de comutare sau de protectie a circuitelor electrice
?Aparate de conectare si protectie :
-intreruptoare manuale si automate
-comutatoare-contactoare
-prize si fise
-sigurante fuzibile
-relee termice
?Transformatoare de tensiune
?Transformatoare de masura?Componente sistem automatizari masura nivele:
-componente PLC;
-afisor;
-encoder pentru plutitor;
-traductor de presiune hidrostatica
?Aparate pentru actionare si automatizare :
-Butoane, selectoare
-microintreruptoare-limitatoare de cursa
-relee intermediare , relee auxiliare
-relee uzuale
-echipament electric de automatizare
-aparate de semnalizare
Grupa 2. Lampi si corpuri de iluminat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31200000-8 - Aparate de distributie si control ale energiei electrice (Rev.2)
31154000-0-Surse de alimentare electrica continua (Rev.2)
31173000-9-Transformator de masurare (Rev.2)
31221000-1-Relee electrice (Rev.2)
31681410-0-Materiale electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 557, 702RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 4338 lei; garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului(fara tva)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 cnf O.U.G. nr. 34/2006;Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial , din care sa rezulte existenta in obiectul de activitate, a codului CAEN corespunzator obiectului achizitiei;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69 din O.U.G. nr. 34/2006;Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" potrivit Ordinului 314/2010 al ANRMAP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatie de raportare financiara la data 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010;Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: Ofertantul (grupul de asociati) trebuie sa realizeze o cifra medie anuala de afaceri egala sau mai mare decat 1 059 634lei;Agajament ferm, incheiat in forma autentica, intre ofertant si persoana care asigura sustinerea financiara, in original(daca este cazul);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale;
2.Lista principalelor livrari de produse similare cu cele care fac obiectul contractului de achizitie, in ultimii 3 ani;3.Experienta similara, val.minima 501 932 lei;4.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
8.Agajament ferm, incheiat in forma autentica, intre ofertant si persoana care asigura sustinerea tehnica, in original(daca este cazul);9.Informatii privind subcontractantii/asociatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
10833/15.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2011 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante, str. Ecluzei nr. 1, Agigea, Jud. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul, imputernicit legal in scris, autorizat sa angajeze ofertantul in procedura de atribuire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, Tel. -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile SA - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Str. Ecluzei, nr. 1, Localitatea: Agigea, Cod postal: 907015, Romania, Tel. 0241/702700, Fax: 0241/737711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2011 15:39