Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie med. antibiotice+Analgezice+Antimicotice+Antivirale+Antiepileptice+Impotriva bolii Parkinson+Diverse med.


Anunt de participare numarul 68188/06.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA "ELENA BELDIMAN"BARLAD
Adresa postala: str. Republicii, nr. 300, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731054, Romania, Punct(e) de contact: Lacramioara Pascanu, Tel.0235416440, In atentia: Ec. Popescu C., Email: [email protected] , [email protected], Fax: 0235413303, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie med. antibiotice+Analgezice+Antimicotice+Antivirale+Antiepileptice+Impotriva bolii Parkinson+Diverse med.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA "ELENA BELDIMAN" BARLAD, Str. Republicii nr.300, Barlad, jud. Vaslui, CP 731054
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 752, 266 si 6, 018, 128RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
150 de loturi conform fisei de achizitie din documentatia de atribuire .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
33651200-0-Antimicotice pentru uz sistemic (Rev.2)
33651400-2-Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
33661200-3-Analgezice (Rev.2)
33690000-3-Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform tabelului atasat in documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 752, 266 si 6, 018, 128RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare nu se solicita, Garantia de buna excecutie este de 5% din valoarea minima a loturilor castigate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri CJAS Vaslui.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor completa formularele: Declaratia privind eligibilitatea-Formularul A, Declaratia privind neincadrarea la art.181-Formularul B1, Declaratia pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilotr de plata catre bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale de stat-Formularul B .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri - formularul B2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului, Declaratie privind cifra medie de livrari in ultimii 3 ani- FORMULARUL C1.Copii certificate ce atesta implementarea la producator a sistemului de calitate ISO 9001 sau echivalentul , Autorizatia de dealer.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15297/28.10.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria unitatii sau in cont trezorerie RO07TREZ6575xxx000861 Barlad( doar ptr. documentatia ceruta pe suport de hartie sau CD).
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2008 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2008 08:30
Locul: SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA "ELENA BELDIMAN" BARLAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate de furnizori cu imputernicire, Cadre de conducere din cadrul spitalului, Autoritatea de control cu delegatie, ziaristi cu aprobarea conducerii unitatii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi - sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/217808, Email: [email protected], Fax: 0232/217808
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC - Organism competent pentru procedurile de mediere
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Spitalului Municipal de Urgenta Elena Beldiman Barlad
Adresa postala: Spitalul Municipal de Urgenta Elena Beldiman Barlad, Str. Republicii, nr.300, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731140, Romania, Tel.0235416440, Email: [email protected], Fax: 0235413303, Adresa internet (URL): www.spitaladultibarlad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2008 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer