Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE - CITOSTATICE


Anunt de participare numarul 89740/29.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC COLTEA
Adresa postala: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030171, Romania, Punct(e) de contact: C.J. BURILESCU CAMELIA, Tel.021.387.41.23, In atentia: REF. I OLTEANU FANUTA, Email: [email protected], Fax: 021.387.41.23, Adresa internet (URL): www.coltea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MEDICAMENTE - CITOSTATICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC COLTEA, B-DUL I.C.BRATIANU NR. 1, SECTOR 3, FARMACIA SPITALULUI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 946, 195.83 si 18, 213, 528.76RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE ANEXATA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652000-5 - Antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
33621200-1-Antihemoragice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE ANEXATA
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 946, 195.83 si 18, 213, 528.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GAR.DE PART.SE CONST.PE LOT, ASA CUM SE STIP.IN ANEXA B.GAR. DE BUNA EXECUTIE IN VALOARE DE 5% DIN VAL.FARA TVA A CTR.SUBSEC.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASMB - PRG.NAT.DE ONCOLOGIE PN 3; CASMB - PRG.NAT.DE DIAG.SI TRAT.PT.BOLI RARE SI SEPSIS SEVER PN6
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SE ACCEPTA ASOCIEREA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006;
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile Art.181 din OUG.34/2006;
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatilor catre bugetul de stat formular eliberat de Administratia Finantelor Publice;
Certificat privind impozitele si taxele locale, formular eliberat de Primarie;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data desfasurarii licitatiei;
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cuprinzand si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani Formularul nr. 3Ultimul bilant contabilincheiat la data de 31.12.2008vizat de organele fiscale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani Formularul nr. 5
Cel putin 2 recomandari privind calitatea produselor Formularul nr. 6
Certificate constatatoare/Recomandari din partea altor beneficiari (minim 2), emise in anul 2009Aviz de functionare emis deMinisterul SanatatiiAutorizatia de comercializare de la producator, tradusa in limba romanaDocumente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele: ISO 9001.
Autorizatie de comercializare dela producator prin care ofertantul este autorizat sa livreze produsele in RomaniaAutorizatie de punere pe piata emisa de Ministerul Sanatatii
Se solicita prezentarea unei fise tehnice a produselor
Experienta similara - se vor prezenta minim 2 fise conform Formularului 4
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2009 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC COLTEA B-DUL I.C. BRATIANU NR. 1 SECTOR 3 BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE, REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, REPREZENTANTI UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor,
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 5 SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.311.80.90, Fax: 021.311.80.90
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SPITALULUI CLINIC COLTEA
Adresa postala: STR. I.C. BRATIANU NR. 1, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030171, Romania, Tel.021.387.41.23, Email: [email protected], Fax: 021.387.41.23, Adresa internet (URL): www.coltea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2009 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer