Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE ANTIBACTERIENE PENTRU UZ SISTEMIC


Anunt de participare numarul 49113/08.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DEVA
Adresa postala: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea: Deva, Cod postal: 330084, Romania, Punct(e) de contact: ECATERINA RODICA LUCA, Tel.0254214616, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0254254212516
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MEDICAMENTE ANTIBACTERIENE PENTRU UZ SISTEMIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL AUTORITATII
CONTRACTANTE
FARMACIA 1 si 2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Termenii comerciali in care se va incheia contractul: Furnizarea produselor in conformitate cu cerintele documentatiei de achizitie .CANTITATEA NECESARA LUNARA SE SOLICITAPE BAZA DE COMANDA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24451100-1 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATE LUNARA: AMIKACIN FL 500 MG 220FL;AMOXICILINA+AC.CLAVULANIC FL1.2G 1800FL;AMOXICILINA+AC.CLAVULANIC TB 1G 820TB;AMOXICILINA+AC.CLAVULANICSUSPFL 457MG/5ML 10FL;AMOXICILINA +AC.CLAVULANIC TB 625 MG 200TB;AMOXICILINA SUSP.FL 125MG 10FL;AMOXICILINA SUSP.FL 250MG 10 FL;AMOXICILINA TB 500MG 1300TB;AMPICILINA FL 250MG 300FL;AMPICILINA SUSP.FL 250MG 5FL;AMPICILINA FL 500MG 800FL;AMPICILINA TB 500MG 1000TB;AMPICILINA+ SULBACTAM FL1.5G 700FL;AZITROMICINA SUSP.FL200MG/5ML 2FL;BENZILPENICILINA SUSP.FL400MG 5FL;BENZILPENICILINAG POTASICA FL 1MIL UI 1200FL;BENZILPENICILINA TB 1MIL 120 TB;BENZILPENICILINA G POTASICAFL400000UI 200FL;CEFACLORSUSP.FL125MG/5ML 5FL; CEFACLORSUSP.FL250MG/5ML 10FL;CEFACLOR TB 750MG 30TB;CEFALEXINSUSP.FL125MG /5ML 5FL;CEFALEXINSUSP.FL250 MG/5ML FL5;CEFEPIM FL 1G 60FL;CIPROFLOXACIN F 100MG/10ML280F;
CIPROFLOXACINTB500MG 1400TB;CLARITROMICINASUSP.FL 125MG 60ML 5FL;CLARITROMICINASUSP.FL 250MG 60ML 5FL;CLARITROMICINAFL500MG 100FL;CLARITROMICINA RETARDTB 500MG 200TB;CLINDAMICIN F 300MG 100F;CHLORAMPHENICOL FL 1G 70FL;COLIMICINTB 50TB;COLIMICIN FL1MIL UI 50FL;COTRIMOXAZOLTB 700;ERITROMICINA TB200MG 250TB
Valoarea estimata fara TVA: 409, 689RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SOLICITAM GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI DE FURNIZARE;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la CJAS Hunedoara-Deva
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
LEGALIZAREA ASOCIERII
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Cerinta obligatorie: prezentare formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Cerinte obligatorii: completare formular B;Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat, eliberate de D.G.F.P;Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale , eliberat de autoritatea locala.Persoane juridice/fizice romane Cerinta obligatorie: Copii dupa certificatul de inregistrare si cel constatator cu anexele vizate la zi , emise de oficiul registrului comertului;Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NESOLICITAT
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Formularul SJD-BDocumente emise de organisme acreditate care sa ateste : certificare sisteme management al calitatii ISO 9001 :2000 sau act echivalent.Cerinta obligatorie: Autorizatia de dealer/echivalentAutorizatia de punere pe piata a produsului (rezumat Raport European Public de Evaluare) sau act echivalent valabil in CE;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4764/03.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2008 11:00
Locul: SEDIUL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor vor prezenta delegatie sau imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Adresa postala: STR.I.C.BRATIANU, NR.1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810286, Fax: 0258/810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3118090, Fax: 021-3118090
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL DE ACHIZITII A SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Adresa postala: STR. 22 DECEMBRIE, NR.58 , ,Localitatea: DEVA, Cod postal: 300084, Romania, Tel.0254/228711, Fax: 0254228711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2008 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer