Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie medicamente- solutii pentru perfuzii


Anunt de participare numarul 134348/29.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL ONESTI
Adresa postala: STR. PERCHIULUI NR.1, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601048, Romania, Punct(e) de contact: SILVIA GABRIELA ONU, Tel. +40 0234323111, Email: [email protected], Fax: +40 0234314229, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie medicamente- solutii pentru perfuzii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Onesti
str.Perchiului nr.1
jud.Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie medicamente- solutii pentru perfuzii, 35 loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33692400-1 - Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitie medicamente- solutii pentru perfuzii, 35 loturi, conform anexei B
Valoarea estimata fara TVA: 922, 880RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
pana la 2% din valoarea estimata a fiecarui lot;valabilitatea garantiei de participare :60 zile de la termenul limita stabilit pentru deschiderea ofertelor; Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara emisa de o banca din Romania.-depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante;
-ordin de plata ordin de plata in cont RO26TREZ0625006XXX002148, deschis la Trezoreria Onesti ;
-depuneri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii rezultate din contract incheiat cu CAS Bacau;plata cu OP la 240 zile de la facturare si receptie, din cont RO78TREZ0625041XXX000141, deschis la Trezoreria Onesti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, completata pe propria raspundere si in conformitate cu Formularul F2;
2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, completata pe propria raspundere si in conformitate cu Formularul F8;
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
a) Manager ? Dr. Androne Doru
b) Comisia de achizitii formata din: - Dr.Branzaniuc Adrian ? Director Medical;
- Dr.Ionas Iuliu-medic Coord.Comp.Oncologie;
- Dr.Hopartean Lidia-Sef Sectie Med.Int, ;
- Farm.Chitu Maria ? Farmacie;
- Ec.Onu Silvia Gabriela-Sef birou achizitii;
- Dr.Popa Ruxanda-Sef Laborator Analize;
- Dr.Secara oana Mihaela- Sef CSCIN;
- As. Tiru Liliana ? Director Ingrijiri;
- Ec. Butnaru Paul ? Birou Achizitii Publice;
3.Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatilor sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar ), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie);
4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - copie;
6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? completare si prezentare Formular F9 ; 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul");
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizatie de punere pe piata emisa de Ministerul Sanatatii-Agentia Nationala a Medicamentului, pentru medicamentele ofertate;
2.Aviz de functionare emis de Ministerul sanatatii Publice, care atesta dreptul de adepozita si distribui medicamente;
3.Informatii generale ? completare Formular F3;
Standarde de asigurare a calitatii (Certificat ISO 9001 sau echivalent) de la ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
320/09.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
IN CAZUL OFERTELOR CLASATE PE PRIMUL LOC, CARE AU PRETURI EGALE, AUTORITATEA CONTRACTANTA VASOLICITA CLARIFICARI PRIN INTERMEDIUL SEAP, IN VEDEREA INCARCARII ELECTRONICE DE CATRE OPERATORII ECONOMICI DE DOCUMENTE CARE CONTIN PRETURI NOI;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE, CONFORMART.256^2 DIN OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal Onesti-Compartiment Contencios
Adresa postala: str.Perchiului nr.1jud.Bacau, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601048, Romania, Tel. +40 0234323111, Email: [email protected], Fax: +40 0234314229
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2012 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer