Licitatie Publica - achizitie medicamente
Anunt de participare numarul 101544/08.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA JEBEL
Adresa postala: COM.JEBELJUD.TIMIS, Localitatea: Jebel, Cod postal: 307235, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL BOGDAN, Tel. 0256/394442, Email: [email protected], Fax: 0256/394026, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LA SEDIUL SPITALULUI DE PSIHIATRIE JEBEL
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM LISTEI CUPRINZAND LOTURILE, ATASATA
Valoarea estimata fara TVA: 490, 145RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 2% DIN VALOAREA FARA TVA A PRETULUI CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- venituri proprii finantate prin Sistemul de asigurari de sanatate si buget de stat - transferuri;
- plata cu OP prin contul de trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-AU OBLIGATIA DE A-SI LEGALIZA ASOCIERE PRINTR-UN CONTRACT SCRIS SEMNAT DE PARTILE ASOCIATE CARE VA FI PREZENTAT AUTORITATII CONTRACTANTA INAINTE DE SEMNAREA CONTRACTULUI DE ACHIZITIE.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata;
- Certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Publica a Finantelor Locale;
- Certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala;
-Certificatul constatator emis de ORC cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
- Certificat de inmatriculare a societatii la Registrul Comertului.
Persoanele fizice/juridice straine trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant contabil la 31.12.2009 vizat/inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii;
- Autorizatia de punere pe piata a produselor (APP), emisa de Agentia Nationala a Medicamentului(ANM).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- obiectul procesului de reofertare: pretul;
-Invitatia la licitatia electronica se transmite simultan, tuturor ofertantilor respectivi, in data de 09.07.2010 ora 12, 00.-Numarul de runde :1.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S10-011808 din 15.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2010 10:00
Locul: SEDIUL SPITALULUI DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA JEBEL
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici care se prezinta la sedinta de deschidere a ofertelor vor avea asupra lor oimputernicire scrisa din partea ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+40) 21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Timis
Adresa postala: Timisoara, P-ta Tepes Voda, nr. 2, jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel. 0256/498054, Email: [email protected], Fax: 0256/200040
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2010 12:16