Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Medicamente


Anunt de participare numarul 102593/21.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE TITAN DR.CONSTANTIN GORGOS
Adresa postala:  BD.NICOLAE GRIGORESCU NR.41, SECTOR 3 , BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030442, Romania, Punct(e) de contact:  Necula Nicoleta, Tel. 3412031/3412032/3412033, Email:  [email protected], Fax:  3412035, Adresa internet (URL):  www spitalulgorgos.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-dul. Pictor Nicolae Grigorescu nr. 41 , sector 3 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie medicamente in conformitate cu caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33661700-8 - Alte medicamente pentru sistemul nervos (Rev.2)
33661500-6-Psiholeptice (Rev.2)
33661600-7-Psihoanaleptice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
224 loturi asa cum sunt in caietul de sarcini din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 469, 085.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.07.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii ( contract CASMB 2010 ) si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in art. 181
3. Certificat constatator de atestare fiscala4. Certificat privind taxele si impozitele5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
6. Certificat constatator emis de Oficiul Registru Comertului7. Cod unic de inregistrare
8Autorizatia de livrare
9Autorizatia de punere pe piata avizata de Ministerul Sanatatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale2. Declaratie privindlista principalelorcolaborarii in ultimii 3 ani3. Ofertantul va depune 3 recomandari din partea beneficiarilor la care a furnizat produse .4. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti5 Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectia muncii6 Standarde de calitate ISO 9001 de la firma producatoare si de la cea distribuitoare7. Declaratie care contine informatii privid persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1393/21.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2010 10:00
Locul: Spitalul de Psihiatrie Titan Dr. Constantin Gorgos - sala Moreno
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si imputerniciti ai opertorilor economici ce depun oferte de pret .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Venituri proprii si finantare de la bugetul de stat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Nationalde solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala:  Sos Oltenitei nr. 107 -111 sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Email:  [email protected], Fax:  0213321242, Adresa internet (URL):  wwwcabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv. Juridic - Spitalul de Psihiatrie Titan " Dr. Constantin Gorgos "
Adresa postala:  B-dul. Pictor. Nicolae Grigorescu nr. 41, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030442, Romania, Tel. 021341.20.31, Email:  [email protected], Fax:  021341.20.35
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2010 14:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer