Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE


Anunt de participare numarul 127934/09.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DEVA
Adresa postala:  STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330084, Romania, Punct(e) de contact:  ECATERINA RODICA LUCA, Tel. 0254214616, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0254254212516, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LA SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA DEVA, FARMACIA SPITALULUI
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 475, 369.68RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIEANTIBACTERIENI PENTRU UZ SISTEMIC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
NR.LOT.DENUMIRECOMUNA INTERNATIONALA UM.CANT. MIN./MAX.
1.METRONIDAZOL 250MG TB, 200/2400,
2.METRONIDAZOL A250MG 0.5% 200ML FL, 120/1440,
3.METRONIDAZOL B 250MG 0.5% 200ML FL, 300/3600,
4.NETILMICINA 150MG FL, 80/960,
5.NORFLOXACINA 400MGTB, 300/3600,
6.OXACILINA 1GFL, 450/5400,
7.OXACILINA 500MG FL, 200/2400,
8.OXACILINA 500MG TB, 500/6000,
9.GENTAMICINA 80MG /2ML F, 3900/46800,
10.LEVOFLOXACIN500MG FL, 8/96,
11.LINEZOLID 600MGFL, 100/1200,
12.TEICIPLANIN 400MGFL, 10/120,
13.VANCOMICINA 1G FL 250/3000.
Valoarea estimata fara TVA: 475, 369.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT.1=9, LOT.2=95, 90, LOT.3=234, 36, LOT.4=135, 74, LOT.5=23, 40, LOT.6=212, 76, LOT.7=58, 80, LOT.8=30, 48, LOT.9=331, 34, LOT.10=107, 45, LOT.11=1919, 48, LOT.12=141, 47, LOT.13=1453, 50.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prev.art. 181. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat, eliberat de D.G.F.P, valabil la data deschiderii ofertelor sau solicitarii de catre comisia de evaluare-original sau copie conforma cu originalul- scanat .Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de autoritatea locala, valabil la data deschiderii ofertelor sau solicitarii de catre comisia de evaluare-original sau copie conforma cu originalul - scanat.Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificatul constatator cu anexele vizate la zi , emise de Oficiul National al Registrului Comertului , din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu s-a solicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11698/26, 07, 2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMCI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STRAVOPOLES, NR.6, SECT.3, ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL DE ACHIZITII AL SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Adresa postala:  STR. 22 DECEMBRIE , NR.58, ,Localitatea:  DEVA, Cod postal:  330084, Romania, Tel. 0254228711, Fax:  0254228711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2011 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer