Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie medicamente 2012


Anunt de participare numarul 137783/31.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITAL MUNICIPAL RM. SARAT
Adresa postala: RM. SARAT, Judetul BUZAU, Str. N. Balcescu, nr.2, Localitatea: Ramnicu Sarat, Cod postal: 125300, Romania, Punct(e) de contact: RAPEANU ION, Tel. +40 238562780, Email: [email protected], Fax: +40 238562780, Adresa internet (URL): ww.spitalrms.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spitalul Municipal Rm. Sarat
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie medicamente 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Rm. sarat, str. Nicolaie Balcescu, nr. 2
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 767, 211 si 2, 606, 029.35RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de medicamente necesare tratamentului bolnavilor internati in spital
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de medicamente ce urmeaza a fi achizitionate sunt prezentatein Anexa B din prezenta documentatie. Fiecare produs reprezinta un lot.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 767, 211 si 2, 606, 029.35RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Da. Pentru toate loturile garantia de participare este de 25508 lei. In cazul ofertantilor care depun oferte pentru loturi mai putine, garantia de participare se calculeaza in procent de 1 % din valoarea maxima a lotului. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Se constituie potrivit art. 86 alin. ( 1 ) din H.G. nr. 925/2006. Contul de garantii al autoritatii contractante: RO68TREZ1675006XXX002836, Trezoreria Rm. Sarat Da. Pentru contractele subsecvente a caror valoare de paseste 5000 lei se constituie garantie de buna executie in procent de 5 % din valoarea contractului.Modalitati de constituire - conform art. 90 alin ( 1 ) din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: venituri proprii. Plata se va face in termen de 180 de zile de la livrare cu o.p. in Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006
2. Se vor prezenta documente pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34 / 2006 ( in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", astfel:
-certificat de participare cu oferta independenta;
-declaratrie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 modificata si actualizata din care sa rezulte ca nu se afla in conflict de interese. Nu au in consiliul de administratie sau in comitetul director persoane care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica ( jr. Danielescu Adrian-manager, ec. Baicu Mariana-director financiar contabil, jr. Constantin Elena-consilier juridic, ec. Rapeanu Ion-sef birou achizitii). Pentru persoanele juridice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu obiectul procedurii.
Pentru persoanele fizice romane:
-Autorizatie de functionare, precum si orice alt document doveditor necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Pentru persoanele fizice / persoanele juridice straine:
-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma deinregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Nota.Documentele pot fi depuse in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea 'conform cu originalul". Ofertantul / ofertantii ale caror oferte au fost declarate castigatoare are/au obligatia prezentari documentelor in original sau copie legalizata pana la incheierea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara. Furnizorul trebuie sa completeze formularul de informatii generale (F 13) care completeaza tabloul situatiei economice a operatorului economic, prin redarea cifrei de afaceri in ultimii 3 ani, dand posibilitatea autoritatii contractante sa observe evolutia acesteia pe piata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara. Se solicita prezentarea unei liste cu principalele livrari de produse din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestea sunt spitale, clinici, farmacii, de stat sau private.
Recomandare. Se va prezenta o recomandare din partea unui beneficiar pentru a ne face o imagine de ansamblu asupra seriozitatii ofertantului de a duce la indeplinire clauzele contractuale si de recunoastere pe piata ca partener viabil
Informati privind conformitatea produselor. Se solicita autorizatie de punere pe piata eliberata de Ministerul Sanatatii - Agentia Nationala Pentru Medicamente si Dispozitive Medicale
Certificate - Certificare SR EN ISO 9001 :2001 privind Sistemul de management al calitatii, pentru ofertant si producator daca acesta este in acelasi timp si ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Da
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2012 10:00
Locul: SPITALUL MUNICIPAL RM. SARAT -Administratie
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pe baza de delegatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi unitare egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de contestatie - 10 zile incepand cu ziua urmatoare datei luarii la cunostinta de catre contestatar despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal Ramnicu Sarat - Consilier juridic
Adresa postala: Str. N. Balcescu, nr. 2, Localitatea: Rm. Sarat, Cod postal: 125300, Romania, Tel. +40 238561231, Email: [email protected], Fax: +40 238562780, Adresa internet (URL): www.spitalrms.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2012 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer