Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie medicamente 2013


Anunt de participare numarul 145491/02.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA PADURENI GRAJDURI
Adresa postala: JUDET IASI, COMUNA GRAJDURI, SAT PADURENI, Localitatea: Grajduri, Cod postal: 707215, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN MIHALACHE, Tel. +40 232228350, Email: [email protected], Fax: +40 232228350, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie medicamente 2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia Spitalului de Psihiatrie si pentru Masuri de Siguranta Padureni Grajduri, Comuna Grajduri, Judet Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 8 luni
Valoarea estimata fara TVA: 395, 934.22RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza a se incheia 2 contracte subsecvente: contract 1 (peroada august 2013 - decembrie 2013); Contract 2 ( ianuarie 2014 - aprilie 2014)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se intentioneaza a se achizitiona diverse medicamente conform celor 76 de loturi din caiet sarcini si Anexa B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET SARCINI SI ANEXEI B - LISTA LOTURI
Valoarea estimata fara TVA: 395, 934.22RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie: GARANTIILE SUNT PREZENTATE IN ANEXA B - LISTA LOTURI(PENTRU FIECARE LOT IN PARTE). Mod de constituire , conform prevederilor art 86 alin.6 din HG nr.925/2006: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in fisa de date.- Ordin de plata in contul : RO91TREZ4065005XXX014426, deschis la Trezoreria Iasi.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . In cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. nr. 27/2006". Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare . Garantia de participare se va prezenta in original la sediul autoritatii si totodata se va incarca in SEAP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Echivalenta pentru o garanie de participare depusa in euro se va face la cursul declarat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul depunerii unei contestatii daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine operatorului din garantia de participare in conformitate cu prevederile art.278^1 alin.(1), lit a)din OUG 34/2006.Se va restitui in conformitate cu art.88 din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri din prestari servicii medicale din contracte cu CAS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? completata in conformitate cu Formular nr .1 , sectiunea Formulare si modele. Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf preved. art. 180 din OUG 34/2006.* Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - completata in conformitate cu Formular nr.3, sectiunea Formulare si modele .
Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf preved. art. 181 lit. a), c1)si d) din OUG 34/2006.* Certificat de Taxe si Impozite locale (creante bugetare de plata la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? .* Certificat de Atestare Fiscala (obligatii de plata exigibile la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? .* Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , completat in conformitate cu Formular nr.4 , sectiunea Formulare si modele* Declaratie pe propria raspundere Ofertant/Candidat/Ofertant asociat/Subcontractat/Tert sustinator privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 - completata in conformitate cu Formular nr. 4 , sectiunea Formulare si modele .
Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea , derularea , finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante:
DR. CHIRA DORIN - MANAGER, EC. CIOBANU MARICICA - DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL, MIHALACHE CRISTIAN - SEF BIROU ACHIZITII, Dr. Gavrilescu Mircea - Director Medical, Idricianu Victor - Consilier Juridic, MURARIU ECATERINA - ECONOMIST, URSU MARICICA - ECONOMIST, MUNTEANU LIVIA - FARMACIST 1. Pentru persoanele juridice/fizice romane : certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului - original, copie legalizata notarial sau copie lizibila ?conform cu originalul?.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator emis de catre ORC si in original, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, completata in conformitate cu Formular nr. 5 , sectiunea Formulare si modele
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
* Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, completata in conformitate cu Formular nr. 5 , sectiunea Formulare si modele
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata faptul ca doua sau mai multe oferte se afla pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita, prin intermediul SEAP, depunerea de noi preturi in sistem.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul de Psihiatrie si pentru Masuri de Siguranta Padureni Grajduri, Compartimentul Juridic
Adresa postala: Comuna Grajduri, Sat Padureni, Localitatea: Grajduri, Cod postal: 707215, Romania, Tel. +40 232228350, Email: [email protected], Fax: +40 232228350
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2013 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer